ילדה חזון משחק יצירתיות

ילדה חזון משחק יצירתיות

חברת allinternet מתמחה בבניית אתרי תדמית, תהליך המתבצע על מערכת התוכן של וורדפרס (WordPress). אז מה זה בעצם זו המערכת הזו ומדוע אנחנו בחרנו בה בתור המערכת ניהול אתרים שלנו?

ראשית כל מדובר במערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר בעולם. המערכת מבוססת על קוד פתוח – Open Source. למה זה חשוב? משום שוורדפרס היא המערכת הקלה, היעילה והמהירה ביותר ליצירת אתר אינטרנט תדמיתי, בלוג או חנות אינטרנטית. מערכת וורדפרס יודעת לקדם את האתר שלך באופן אוטומטי במידה והאתר נבנה נכון, וכך תחשוף את המותג או העסק שלכם לקהל הרחב במקום שבו כולם נמצאים – רשת האינטרנט.

מערכת ניהול התוכן הנפוצה בעולם

וורדפרס מערכת פשוטה

וורדפרס מערכת פשוטה


מאחורי וורדפרס עומדות כמה שנות פיתוח בהתנדבות של אנשים שמלטשים את המערכת ללא הפסקה, עובדה המשפרת את המערכת אחת לחודש. 60% מהאתרים בעולם המשתמשים במערכת לניהול תוכן (CMS), בנויים על מערכת זו. בין המותגים הגדולים בעולם המשתמשים במערכת ניתן למצוא מותגים כמו Best Buy, Microsoft, Sony ועוד הרבה מותגים מובילים.וורדפרס זו פלטפורמה שלמה המסייעת לנו לפתח ולבנות את האתר שלב אחר שלב בצורה מודולרית כמו פאזל. זו מערכת שדורשת עדכונים באופן קבוע, ובמידה ועובדים איתה בצורה נכונה, אפשר להשתמש באותה המערכת שנים.

מאחורי וורדפרס יש קהילה בינלאומית ענקית. למעשה, מדובר במערכת חופשית (קוד פתוח, אמרנו?), ולכן כולם יכולים לעשות בה שימוש לכל מטרה, לערוך בה שינויים וכך אנחנו יכולים להתאים את השימוש בה לצרכים הספציפיים של הלקוחות שלנו.

כל שיפור שמתעדכן משוחרר לציבור הרחב ולכן בכל פעם שאנחנו בונים אתר חדש ללקוח שהגיע אלינו, אנו מתעדכנים בחידושים הללו מה שמעניק יתרון חזק הן לאתר והן לכם כבעלי עסק.

גוגל – אוהבת את וורדפרס

וורדפרס-ניהול

וורדפרס-ניהול

בניית האתר זהו רק השלב הראשון בתהליך ביסוס הבנייה הדיגיטלית של המותג שלכם ברשת האינטרנט. אחת הדרכים היא להביא גולשים לאתר באמצעות שימוש במנועי חיפוש כמו גוגל. לתהליך הזה קוראים קידום אורגני, ולמקצוע קידום אתרים. מנוע החיפוש של גוגל מאוד אוהב את וורדפרס בתור פלטפורמה לתוכן, והדרך שבה התוכן בנוי בה מאפשר למקדם אתרים לבצע קידום אורגני בקלות.במערכת ניתן להוסיף פונקציות שתואמות באופן מדויק לצורכי האתר הן מבחינה עיצובית והן מבחינת התוכן. מעבר לכך, הבחירה שלנו דווקא בוורדפרס, נעשתה משיקולים הקשורים לעבודה מול הלקוחות שלנו. רוב הלקוחות שלנו מוצאים שמאוד קל לעבוד עם המערכת ולעדכן בה תכנים. אנחנו מעבירים הדרכות ללקוחות שלנו עם כל השקת אתר חדש.

אפשרויות מערכת וורדפרס לניהול תוכן

אתר-תדמית-וורדפרס

אתר-תדמית-וורדפרס

  • שליטה מלאה בתוכן – המערכת מאפשרת יצירת דפים וקטגוריות חדשים במהירות, הוספת תכנים וחדשים וביצוע של שינויים בתכנים שלכם
  • חיפוש מובנה – מנוע חיפוש מובנה בתוך האתר, ידידותי לגולש. ישנן תגיות ומילות מפתח שאפשר להגדיר במערכת. כמו כן, ניתן להוסיף כפתורי ניווט במקומות אסטרטגיים באתר
  • תמונות, סאונד, וידאו (ספריית המדיה) – ניתן להעלות תמונות בקלות, להוסיף וידאו, להטמיע סרטונים בתוכן עצמו, לשדרג את הסאונד ועוד.
  • תוספים – ישנם תוספים שניתן להתקין בתוך המערכת ולשדרג בעזרתם את חוויית המשתמש או את האפשרויות השונות של המערכת.
  • קידום אורגני – המערכת בנויה בצורה המאפשרת קידום אורגני בקלות/מהירות באופן יחסי למערכות אחרות.

מערכת וורדפרס זו מערכת ניהול התוכן הנפוצה בעולם. זו מערכת פשוטה, איכותית הבנויה היטב ומשרתת עשרות מיליוני אתרים ברחבי העולם. יתרון לגודל זה, מהווה את הבחירה הטובה ביותר למערכת ניהול בקוד פתוח, וזו היא נקודת איזון מצויינת בעלות-תועלת.

בא לכם לשמוע עוד? נשמח לשמוע ממכם!

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.