כותבים טיפים על לוח

כותבים טיפים על לוח

עריכת דין זהו מקצוע בעל אמון גבוה. המשמעות היא שכאשר לקוח פוטנציאלי מחפש עורך דין, הוא משקיע זמן ומאמצים, ובוחר בקפידה. גם אם הוא בוחר מהר, הוא שם לב לפרטים ומחפש הרבה הוכחות / המלצות / רושם כדי לקבל את ההחלטה.
הסיבה היא כיוון שלביצועים של עורך הדין תהיה חשיבות מכרעת גם אישית וגם כלכלית על הלקוח, ולכן הלקוח צריך את הבטחון שבבחירה שלו. בתהליך של בניית אתרים לעורכי דין לתחום המשפט, חשוב להתייחס למדדים שונים כמו שיווק בגוגל.

אם כן, איך זה מתבטא בגוגל?

כותבים טיפים על לוח

טיפים לשיווק וקידום לעורכי דין


לקוחות פוטנציאליים מחפשים עורכי דין בגוגל, אבל לא כמו שהייתם חושבים.

סוג חיפוש #1: חיפוש בשם

כאשר מחפשים עורך דין, קודם כל מבקשים המלצות – אנחנו רואים זאת לפי זה שכל עורך דין שפועל בשוק לפחות כמה שנים ועושה עבודה טובה, יש לו חיפושים על השם שלו. הרבה או מעט זה כמובן תלוי בכמות הממליצים – אבל כל המלצה תמיד עוברת דרך גוגל, כיוון שאנחנו בעידן דיגיטלי, שבו לגגל מישהו זה כל כך בסיסי שיש פועל כזה "לגגל".

סוג חיפוש #2: חיפוש גיאוגרפי

כאשר אין המלצה על עורך דין, הלקוחות הפוטנציאליים מחפשים עורך דין שיהיה קרוב אליהם קודם כל כסינון ראשוני (הרי יש כל כך הרבה) ולאחר מכן בוחרים מתוך התרשמות אתר / טלפון / פגישה (לפי המדרג הזה) ולפעמים תוך כדי השוואות דיי מקיפות (תלוי לקוח) מתוך הכמות המצומצמת יותר שעלתה בחיפוש. עבור לקוח פוטנציאלי שבוחר בשיטת חיפוש זו, עורכי דין שלא נמצאו בחיפוש הגיאוגרפי הנ"ל, אינם קיימים מבחינתו. לכן לתפוס דירוגים בגוגל בחיפוש הגיאוגרפי היא אסטרטגיה מצויינת, בייחוד אם המשרד לא ממוקם במרכז, כי אז קל יותר להתקדם בביטויים הללו.

סוג חיפוש #3: חיפוש נישה או מיקרו-נישה

שיווק בגוגל - חשוב שימצאו אותך בקלות

שיווק בגוגל – חשוב שימצאו אותך בקלות

סוג החיפוש השני האפשרי אם אין המלצה, הוא חיפוש של הבעיה הספציפית של הלקוח, כך לדוגמא מיקרו נישה: "עורך דין תאונת משאית" (כן, מחפשים כאלו) או "עורך דין זכויות יוצרים מוזיקה". גם חיפושי נישה הם נפוצים אבל בהם בדרך כלל תמצאו תחרות מאוד גדולה וקשה מאוד להתקדם. כדי לאתר את כל המיקרו-נישות צריך לבצע מחקר מילות מפתח מקיף (אנחנו נשמח לעזור) – שזה חיפוש לעיתים סיזיפי בגוגל ודורש לא מעט יצירתיות, כי הרבה פעמים הביטויים שאנשים מחפשים הם רחוקים ממה שהיינו מצפים.

סוג חיפוש #4: הצלבה של #2 ו-#3

זהו סוג החיפוש שקל ביותר להתקדם בו, בגלל שהוא הצלבה גם של מיקום גיאוגרפי, וגם של נישה או מיקרו-נישה. כך לדוגמא: "עורך דין הוצאה לפועל אשדוד" או "עורך דין פלילי בנתניה" או "עורך דין זכויות יוצרים בירושלים".
גם פה מחקר מילות מפתח מקיף יכול לסייע באיתור כל ההצלבות שאנשים מחפשים, ואלו הם הביטויים שיהווו המרכז לקידום אורגני מאסיבי כמו שאנחנו עושים ללקוחותינו במסלולי הקידום שלנו (קידום שמביא מאות עד אלפי כניסות לאתר בחודש, של לקוחות פוטנציאליים רלוונטיים).

איך זה עוזר לי // למה לקדם אתר בגוגל?

בטח אתם שואלים את עצמיכם למה זה חשוב בכלל – אז כעורכי דין, החיפוש הראשון הוא מאוד קל להתקדם בו – אבל דווקא מהחיפושים האחרים אתם זוכים לקבל קהלי יעד חדשים, חשיפה נוספת, ופניות נוספות.
אז איך עושים את זה? עושים מחקרים בגוגל ומאתרים את כל מילות המפתח הרלוונטיות שלכם, מחליטים שאתם מתקדמים בביטוי כזה או אחר, ואז:

  • מדגישים אותו באתר
  • מוודאים שהאתר ממוקד, שיווקי, ומניע לפעולה
  • כותבים סביב הביטוי ותופסים דירוגים בגוגל!

"…אבל רגע, אני סקפטי, האינטרנט לא באמת עובד…"
ולזה אנחנו עונים – האינטרנט עובד. פשוט צריך להיות היכן שנמצאת כל הפעילות. דברו איתנו, אנחנו נדאג למקם אתכם נכון ;)

מומלץ לקרוא ..

עקרונות מרכזיים בבניית אתרים לעורכי דין – ריכזנו עבורכם נקודות מפתח חשובות כאשר בונים אתר מצליח לעורכי דין!
בניית אתרים לעורכי דין – בואו תקראו קצת עלינו ואת העשייה שלנו כשאנחנו בונים אתרים בתחום!

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.