בניית אתרים לעסק עם מוצרים מקצועיים

לעסק המוכר מוצרים מקצועיים ישנם קשיים אחרים מאלו אשר נתקל בהם עסק עם מוצרים כלליים. כאשר בעל מקצוע ניגש לרכוש מוצר מקצועי, לא תמיד הוא מחפש על פי המחיר. השיקולים העומדים לפניו יכולים להיות אחרים לחלוטין, ובשביל שהוא יוכל לקבל את ההחלטה הנכונה הוא זקוק לרוב להרבה מאוד מידע על המוצר.

כאשר החלטנו, ב-"אול אינטרנט", לגשת לנושא של בניית אתרים מהזווית השיווקית – מיד התחלנו לחשוב על נושא זה. הרי זו יכולה להיות בעיה (או למעשה יתרון) מבחינה שיווקית. כך הגענו למסקנה שישנם עסקים שזקוקים לבניית אתרים המותאמת על בסיס מוצר, ומסוגלת לייצר סוג של תצורת מוצר ברמה אחרת לחלוטין.

בניית אתרים לעסק – כשמסתכלים מהזווית של המוצר החוצה

עסקים

עסקים

מנקודת המבט של בעל מקצוע העולם יכול להתחלק לשניים: על פי חברות (איכותיות ולא איכותיות), ועל פי מוצר (איכותי או לא איכותי). כאשר מסתכלים מנקודת המבט של החברה, לרוב מדובר באמת באתר אחד וגדול, שמציג את המוצרים על המגוון הנרחב, האיכות, השירותים, התמיכה, המקצועיות, וכדומה. רוב האתרים יהיו מהסוג הזה, ואכן האינטרנט מוצף באתרים של חברות ועסקים.

מנקודת המבט השנייה, הלקוח מתעניין הרבה יותר במוצר ספציפי. אומנם החברה חשובה, אך לא כל מה שיש לחברה להציע רלוונטי לאותו אדם. למשל, אם מדובר בתחום טיפוח השיער, ישנן מכונות מורכבות וגדולות בשוק לשימוש זה כאשר כל אחת כזו יכולה לעלות הון-תועפות. אומנם החברה כאן מאוד חשובה, והיא משדרת אמינות, יציבות, תמיכה, וכדומה – אבל שאר המוצרים של החברה לא בטוח קריטיים לאותה רכישה ספציפית.

כאשר מסתכלים מנקודת המבט של המוצר, לפעמים עדיף להקים אתר לכל מוצר או סדרת מוצרים, אשר מתמקד באיכות והיתרונות המשמעותיים של מוצר זה (כולל מידע על החברה והיתרונות שהיא מביאה עמה). כך, הלקוח יכול להתמקד ברכישה המדוברת, לספוג מידע רב בקלות יחסית, ואולי אפילו לעשות הזמנה – כל זאת מבלי שדעתו מוסכת להתעסק בדברים אחרים שהחברה עוסקת בהם.

בניית אתרים לעסק – להקיף את עצמך ברשת שיווקית

בניית אתרים עם מוצרים מקצועיים

בניית אתרים עם מוצרים מקצועיים

היתרון בהקמת אתרים על בסיס מוצר או סדרת מוצרים, אינו תקף רק לאופן שבו אתם מציגים את המוצר שלכם ומקלים על הלקוח להחליט. ישנו גם יתרון קידומי אדיר בשבילכם – אתם למעשה מייצרים רשת אתרים שמכוונת ודוחפת את האתר הראשי שלכם, ובזכות זה גם הם עצמם מקבלים קידום. במילים אחרות, אתם מחזקים את העסק שלכם בכל הקשור לנוכחות באינטרנט.

יש חברות שעושות בכך שימוש נרחב ביותר, למשל

  • פתיחת חשבונות/פרופילים/עמודים של פייסבוק על שם המוצר, זאת בנוסף על שם החברה (אפשר לעשות עם זה דברים נפלאים באמת)
  • יצירת סדרות ניוזלטרים למתעניינים במוצר הספציפי (דרך מעולה לשווק!)
  • רימרקטינג למתעניינים במוצר (שיווק שעוקב אחרי הלקוח מהרגע שהוא יוצא מהאתר)
  • שיווק מבוסס מאמרים מקצועיים על המוצר (תארו לעצמכם מאמר על המוצר שלכם ב-Ynet או מגזין מקצועי!)

במילים אחרות, כאשר יש את התשתית השיווקית הנכונה, אתם יכולים להשתמש באתר המבוסס מוצר שלכם כדי להפיץ ולהרחיב את השיווק שלכם בדרכים יצירתיות מאוד. והיופי בכך, הוא שכל שיווק שהאתר המבוסס מוצר שלכם נהנה ממנו, משפיע ישירות גם על האתר הראשי שלכם. זוהי רשת נפלא של השפעה הדדית, שיכולה רק לעשות לכם טוב!

מחפשים פתרונות שיווק יצירתיים בתחום של בניית אתרים לעסקים? אולי הגיע הזמן לקבוע אתנו פגישת היכרות – אנחנו מבטיחים לא לנשוך! אנחנו גם מבטיחים כוס קפה, ואינסוף יצירתיות בצד. אז בואו נקבע שיחת היכרות – ללא התחייבות או עלות – ונתחיל לעבוד על האופן השיווקי הייחודי לכם באינטרנט.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.