תהליך בניית אתר בשישה שלבים פשוטים

אפילו אם האתר שלכם מורכב, או צריך לעשות עבודה שיווקית מורכבת, זה לא אומר שהתהליך צריך להיות מסורבל ולא ברור. אנחנו, ב-all internet, מאמינים שדברים צריכים להיות כמה שיותר פשוטים וברורים ללקוח – אחרת זה פשוט יוצא מבולגן! אז הנה ששת השלבים העיקריים בתהליך בניית אתר, שיעשו לכם סדר בבלגן:

הזמנת אתר חדש

בניית אתר בשישה שלבים פשוטים

בניית אתר בשישה שלבים פשוטים

לפני כל תחילת עבודה, אנחנו חייבים לקבל הזמנה. זה השלב הראשון לתחילת העבודה, והוא כמובן הפשוט ביותר. ברגע שהחלטתם על תחילת העבודה, ממלאים את טופס ההזמנה ויוצאים לדרך!

אפיון ובחירת עיצוב ומבנה האתר

לכל אתר יש את האופי שלו, ובשביל שנצליח ליצור את האתר המושלם לצרכים שלכם ; אנחנו חייבים להבין את הראש שלכם. בשלב האפיון, אנחנו עוברים אתכם על הצורך: מה האתר אמור לעשות, מה הוא אמור להכיל, כיצד הוא אמור להיראות, איך הוא אמור להרגיש, וכדומה.

כחלק מהתהליך, אנחנו בוחרים אתכם את התבנית אשר עליה יהיה מבוסס האתר. תבנית וורדפרס טובה יכולה לשנות בצורה קיצונית את החוויה באתר שלכם, היא יכולה להכיל אפקטים, אלמנטים שונים, וכמובן שאפשר לשנות ולהוסיף אם צריך. חשוב מאוד שהתבנית תתאים לשימושיות באתר, ולעבודה השיווקית שאתם צריכים בפועל ; על כל זה נדבר ונעמיק תוך כדי עבודה.

איסוף והזנת תוכן

לרוב זה השלב המורכב ביותר, מאחר וכמעט בכולו הוא תלוי בלקוח. אומנם אנחנו יכולים למצוא ולרכוש תמונות וסרטונים כלליים, אבל רוב התוכן הינו שלכם

  • מה אתם רוצים שיהיה כתוב עליכם באתר
  • איך אתם רוצים לפנות ללקוחות שלכם
  • תמונות של העסק, מוצרים, וכדומה
  • סרטוני תדמית, הסברים, ועוד

כל אלו, ועוד תכנים רבים ומגוונים, הינם תפקידו של הלקוח לאסוף ולגבש ולהביא מוכנים אלינו. בצד שלנו, אנחנו עושים התאמות, מזינים את התוכן אל תוך האתר (לא בכל המקרים, תלוי במה מדובר), מוודאים שהאתר נראה ומתפקד בצורה איכותית, ומאפשרים לכם בצד הניהול לסדר ולשפר את התכנים בתוך ממשק האתר עצמו.

בדיקות והתאמות רספונסיביות

אנחנו תמיד חוזרים ואומרים שאתר שאינו רספונסיבי פשוט לא מתאים לעידן הזה. כל אתר חייב להיות רספונסיבי, ואצלנו זה פשוט חלק מהחבילה של רכישת אתר. למה? כי כמו שהסברנו בעבר (למשל, כאן – "בניית אתרים רספונסיביים זו משימה שיווקית" >>) אתר שאינו רספונסיבי נפגע במכירות, בקידום באינטרנט ובגוגל, וגם מבחינה שיווקית.

הגולשים רוצים אתרים רספונסיביים, כאלו שמותאמים למכשיר שבו הם גולשים עכשיו ברגע זה, וכאשר האתר שלכם מוכן מבחינת תוכן ועיצוב – זה הזמן לוודא שהוא פועל טוב מבחינה רספונסיבית. לאחר שווידאנו שהאתר רספונסיבי, חשוב גם לעשות בדיקות והתאמות לכל מיני סוגי מכשירים קצת פחות פופולריים עם מסכים משונים וכדומה. כל זה, אתם מקבלים בתוך חבילת האתר ללא תוספת תשלום!

אישור האתר

האתר מוכן מבחינה רספונסיבית? זה אומר שזה הזמן שלכם לעבור על האתר בנחת, לבדוק את כל האלמנטים, כל הפינות הקטנות, כל פסיק ונקודה, ולוודא שהוא מתפקד ונראה בדיוק כמו שהוא אמור להיות. זה הזמן לבדוק שאתם מרוצים מהכול, וכמובן לאשר שהאתר מוכן. זה לא אומר שנגמרה העבודה… זה רק אומר שטכנית האתר מוכן.

זה גם השלב שלנו לוודא שלא פספסנו שום דבר, שהכול יושב ומתפקד באמת בצורה נכונה גם מחוץ למערכות שלנו, ולעשות בדיקות אחרונות לפני ההשקה החגיגית והעלייה לאוויר. מה זה אומר? תזכרו, אנחנו חושבים שיווק…

עלייה לאוויר והשקה חגיגית

כמו שאמרנו, אנחנו חושבים שיווק. וזה אומר שאת העלייה לאוויר וההשקה באמת צריך לעשות – באופן חגיגי! זו ההזדמנות שלכם לעדכן את כל העולם על האתר החדש שלכם, לשלוח ניוזלטר ללקוחות עבר, להעלות סטטוסים בפייסבוק, לשלוח הודעות סמס לפרטנרים שלכם, לעדכן לקוחות קיימים, ובעיקר להתחיל לעשות עבודה בפועל.

אבל שנייה לפני כל זה, אנחנו דואגים שהאתר שלכם באוויר, מתפקד ונושם כמו שהוא אמור להיות בפועל. זה למעשה רגע האמת, שבו עוברים מ"אחורי הקלעים" אל קדמת הבמה. מזל טוב!

מתעניינים בתהליך בניית אתר ורוצים לקבל פרטים נוספים? מעולה! זו הדרך הנכונה, ואנחנו תמיד כאן כדי לענות לכם על כל שאלה ותהייה. צוות all internet תמיד לשירותכם, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לקבוע פגישה ולבוא למשרדנו לכוס קפה. שיהיה בשעה טובה!