עורכת דין עם מסמכים

עורכת דין עם מסמכים

כמו כל בעל עסק, איש מקצוע ונותן שירות, גם עורכי דין צריכים לשווק את עצמם ולדאוג לכך שלקוחות יכירו אותם וייעזרו בהם. לצערנו, לעומת בעלי מקצוע אחרים, לעורכי דין יש כללי אתיקה מחמירים והגבלות על המותר והאסור להם מבחינה פעילות פרסומית ושיווקית. כללי אתיקה נוקשים אלו תקפים גם בפלטפורמה האינטרנטית, כפי שמדגים מאמר זה של לשכת עורכי הדין.
כדאי לשים לב, בעיקר, לסעיף 7 (ג) בו "צירוף מלל מהלל ו/או משבח ו/או שימוש בביטויים אחרים כדוגמת: "מחיר חסר תקדים", "הנחה מיוחדת", "מבצע", "מבצע לזמן מוגבל" וכיו"ב או הופעה בקטגוריית ממליצים, הם בגדר פרסומים אסורים בכל צורת פרסומת מותרת. ובכלל זה אסורים גם במרשתת".

שיווק עורכי דין באמצעות בניית אתר תדמית

מקצוע עריכת הדין הוא מקצוע שדורש שם טוב, יכולת מוכחת ומוניטין של מקצוענות. את כל אלו יכול בונה אתרים מיומן לשקף באמצעות בניית אתר תדמית מלוטש, אלגנטי ואיכותי. באתר תדמית המותאם לעורכי דין, בונה האתרים יכול להציג את הרזומה והפרופיל המקצועי של עורך הדין ושל שותפיו למשרד וגם מגוון שלם של חומרים באתר. לדוגמא, אפשר להכניס חומרים כמו מאמרים מקצועיים, דרכי התקשרות ואפילו אפשרות להורדת טפסים נדרשים להגשת תביעות, ערר ובקשות לדיונים משפטיים שונים.

בניית אתר ממוקד לעורכי דין

כפי שכתבנו לעיל, עורכי דין הם אוכלוסיה מיוחדת ומאתגרת במיוחד עבור חברה לבניית אתרים או בונה אתרים פרטי משום שחלות עליהם הגבלות מהגבלות שונות הנוגעות לתחום האתיקה המקצועית.
גם בניית האתר, לצורך שיווק עורכי דין, צריכה להיות מבוססת על הגבלות אלו ולמנוע, ואפילו בתום לב, את האפשרות שהלקוח יסתבך או ייאלץ לשנות עמודים ולהוריד טקסטים שלא עומדים בכללי הכתיבה והפרסום.
כאשר מדובר על חברה לבניית אתרים המתמחה בבניית אתרי תדמית לבעלי מקצועות חופשיים דוגמת עורכי דין, רופאים, אדריכלים וכיוצא באלו, הרי שגם האפיון וגם תהליך הבניה והעיצוב מותאמים וממוקדים לצרכים ולדרישות הייעודיות. במקרים של עורכי דין אנו יודעים להקים אתר שהוא איכותי, תחת עמידה בדרישות החוק בהנחיית עורך-הדין.

ריבוי תחומים – אתרים מגוונים

עורכי דין מתמחים במגוון תחומי פעילות, בין אם בתחום האזרחי או הפלילי, התעבורתי או התעסוקתי, דיני משפחה או דינים מסחריים, ולכן גם התאמת האתר שלהם צריכה להיות רלוונטית לתחום העיסוק והפעילות שלהם. אין דין עיצוב אתר תדמית לעורך דין פלילי כדין עיצוב אתר תדמית לעורך דין העוסק בדיני תאגידים וחוזים מסחריים. בעיצוב והכנת אתר מהסוג הזה, אנו מתייחסים למיתוג של עורך הדין, ומה שאנו מנסים לשקף עבור לקוחות הקצה שלו.

להתמקד בחיובי

לפעמים, עורכי דין אינם זוכים למוניטין ציבורי חיובי. אופי המקצוע, הדורש מהם להילחם בכל מחיר עבור הלקוח עלול להיתפס כדורסני ואף נוקשה בעיני לקוחות. אנו יודעים לקחת את התכונות האלו, ההכרחיות בחלק מתחומי עריכת הדין ולהפוך אותן לנקודת חוזקה. כך אנו מציגים אסרטיביות, הליכה ביחד עם הלקוח בדרך משותפת עד הסוף, ותמיכה מלאה בלקוח.
אתר האינטרנט של עורך דין צריך לשדר אמון ושעורך הדין ילך איתו עד הסוף ויתמוך בו לא משנה מה. האתר משמש כלי השיווק החיוני והמרכזי בהשפעה הזו – וחשוב מאוד שישדר את נקודות החוזקה המצביעות על עורך-דין מקצועי.
אמון זה שם המשחק. הדבר הראשון שלקוח יחפש בגוגל זה את שם עורך הדין, וכדאי שהוא יגיע לאתר הבית שלו וימצא בית חם. כדאי שהאתר גם ישדר אמינות, מקצועיות, רזומה מקצועי ואלגנטיות. אסור שנשכח שבלעדי תכונות אלו אין דין ואין דיין, ואיש הישר בעיניו יעשה.