כמה פעמים גלשתם באתר כלשהו ואמרתם לעצמכם – "וואו! זה אתר ממש מרשים!". תתפלאו אבל רוב האנשים לא מתרשמים יותר מידי מאתרים שונים, אולי כי כבר התרגלנו לאינטרנט, אולי כי באמת רוב העיצובים לאתרים דיי בינוניים וחוזרים על עצמם. תהא הסיבה אשר תהא, כשאתם ניגשים לבנות את האתר שלכם אין סיבה שתחפשו משהו פחות מהטוב ביותר, ובטח כשאנחנו מדברים על עיצוב אתרים מקצועי – היכולת לשדר לקהל הלקוחות שלכם את הדבר הנכון שיגרום להם לפעול באתר שלך.
אחת מהשאלות הקשות ביותר לענות עליהן. התשובה מתחלקת לשתיים: התאמה לעסק וחוויית גלישה.
כשמדברים על התאמה לעסק, למעשה אנחנו מדברים על אסופה של מספר מרכיבים: תדמית, רצון העסק, וצורך הגולשים. שלושת אלו מקיפים כמעט את כל מה שניתן לומר על התאמה של עיצוב אתר לעסק.
הדבר השני, חווית גלישה, מתייחס למעשה לצורך הגולשים אך גם הרבה מעבר לכך. חווית הגלישה משפיעה באופן ישיר על שאלות כגון – האם ייקנו מכם יותר או פחות, האם יירשמו לניוזלטר שלכם, האם האתר שלכם יניב תוצאות עסקיות, וכדומה. חווית הגלישה צריכה להיות בהתאמה למטרה העסקית של האתר שלכם, ומעצב אתרים מקצועי חייב לקחת בחשבון נושאים כגון פסיכולוגית שימוש באינטרנט, הנעה לפעולה, התממשקות עם אתרים/תוכנות חיצוניים, מדיה חברתית, רספונסיביות (התאמה למכשירים ניידים), וכדומה.
אפשר לדבר על ניסיון מקצועי, אפשר לדבר על הכשרות ותעודות, אפשר לדבר על דוגמאות עבודה, או אלף ואחד דברים כאלו. הבעיה היא שאף אחד מנושאים אלו לא יאפשר לכם לדעת באופן מיטבי האם מדובר באדם או חברה מקצועי באמת. כמובן שכדאי לבחון כמה שיותר מהמוניטין העסקי של המעצב או בונה האתרים, אבל האם זה אומר שהוא מתאים בהכרח לכם?
זכרו – דיברנו כבר על התאמה לעסק, וגם דיברנו על חווית הגלישה. שני אלו מובילים אותנו לאוריינטציה חשובה מאוד שצריכה להיות לכל מעצב אתרים מקצועי: שיווק. למעשה, כשניגשים לנושא של עיצוב אתרים מקצועי, מה שהכי מעניין אותנו (מעבר ליכולת עיצוב יפה ומרשימה) הוא שבעל המקצוע ידבר וינשום את עולם השיווק הדיגיטלי. כך נוכל להבטיח שהאתר שנקבל לא יהיה רק אלבום תמונות סטטי וחסר שימושיות בפועל, אלא גם משהו שמכווין לתוצאות עסקיות משמעותיות.
מעצב אתרים מקצועי צריך לבחון את העסק שלכם מ-360 מעלות:
על ידי סכימה וניתוח של המרכיבים הללו, יכול מעצב מקצועי לגשת למלאכת עיצוב האתר שלכם מתוך תובנות משמעותיות הקשורות לפעילות העסקית שלכם באינטרנט: כיצד הלקוחות רוכשים? מהי הנעה לפעולה? עם איזו תחושה הלקוח צריך לסיים את חווית השימוש באתר? מה יגרום לו לחזור שוב ושוב? עיצוב אתרים מקצועי תמיד יתחיל מנקודות אלו, מהתוצאה הסופית אליה אנו מכוונים.
כשאתם מחפשים תוצאות עסקיות, אתם למעשה מחפשים מעצב אתרים מקצועי שחי, נושם ודובר שיווק. בניית ועיצב אתרים זו אומנות שיווקית לכל דבר, ובלי היכולת להסתכל על השימושיות באתר מבחינת תוצאות עסקיות – התוצר הוא אתר סטטי ויבש. מעצב אתרים מקצועי יוביל אתכם בתהליך מעמיק של חשיבה שיווקית על האתר שלכם, וידע לדבר אתכם על המרה ופסיכולוגית המשתמש כחלק מהתכנון והעיצוב בפועל.
אתר מונגש
אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.
סייגי נגישות
למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר
רכיב נגישות
באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.