הקמת אתרים באינטרנט – מדברים שיווק

בתור חברה שמדברת, נושמת וחיה שיווק 24/7, חשוב לנו שגם אתם תדעו דבר או שניים על הפרקטיקות הקיימות בשוק. לא רק בגלל שזה ידע כללי חשוב, אלא גם בשביל שהאתר שלכם באמת ייתן לכם מענה פרקטי לצרכים העסקיים שלכם. לפעמים המושגים קצת מבלבלים, לפעמים זה יראה לכם כמו סינית – אבל סמכו עלינו שזה חשוב להתחיל ולצלול למים העמוקים. אז קחו כוס קפה, התרווחו בכיסא, והנה אנחנו מתחילים. מה חשוב לקחת בחשבון בתהליך הקמת אתרים באינטרנט?

#1 – שיטות קידום והפצה של אתרים

כל אתר אינטרנט צורך קידום, גם אם בפועל אתם לא עושים שום דבר. זה לא אומר שתגיעו רחוק מבחינת קידום אורגני, אבל בהחלט יש משמעות אפילו רק לוותק. ובכל זאת, כשאנחנו מדברים על פרקטיקות של שיווק בפועל חשוב לקחת בחשבון את עבודת הקידום כבר בשלב ההקמה של האתר שלכם.

ישנם אתרים שונים שמפנים את הלקוחות אל האתר שלכם (אנו מכנים אותם בשם Referrers). אתרים אלו מלמדים אותנו רבות על חוזקו של האתר שלכם, וכמובן שהראשי בהם כיום הוא GOOGLE. רוצים לחזק את ההפניות לאתר שלכם? זה הכוח של פרויקט קידום. כאן אנו משקיעים במספר כיוונים:

  • מילות חיפוש – מושגים שונים אשר כאשר מחפשים אותם ימצאו את האתר שלכם.
  • אתרים מפנים אחרים – אם לא מדובר במנועי חיפוש, לפעמים ישנם אתרים אשר מפנים אליכם. פעמים רבות אלו חשובים לא פחות מההשקעה בגוגל עצמו!

איך זה קשור לשלב הקמת האתר? פשוט מאוד, אם לא ניקח את התכנים שלכם מראש ונשלב בהם את מילות החיפוש המתאימות, או נתאים את עמודי היעד לאתרים המפנים – פשוט נפספס הזדמנות עסקית יעילה מראש ונצטרך להשקיע בכך פעם שנייה. במילים אחרות, כדאי להתחשב בקידום עוד בשלב הקמת האתר.

#2 – ניטור תהליכי רכישה/הרשמה

כל אתר עסקי יש לו מטרות ברורות. לרוב אנו בוחנים את השגת המטרות הללו על בסיס הרשמות, רכישות או פעולות מוגדרות כיעד בתוך האתר. המטרה העיקרית היא תמיד לשפר את התוצאות העסקיות שלנו, ולשם כך עלינו לבחון באופן מתמיד את ביצועי האתר.

חשוב להטמיע כבר בתהליך הקמת האתר ועיצובו אופני בדיקה שונים לתוצאות העסקיות. למשל – כמה לידים (לקוחות פוטנציאלים) הגיעו דרך טפסי הרשמה, התקשרו בטלפון, וכדומה. כל אלו ניתנים למדידה פשוטה באמצעות כלים מתקדמים שאפשר להטמיע באתר – רק כדאי לבקש זאת מראש!

#3 – אופטימיזציה ושיפור תהליכים

המשמעות של המונח "אופטימיזציה" היא שיפור מתמיד של האתר. אומנם זה קצת מצחיק לדבר על זה כשהאתר רק בשלבי ההקמה, אבל בפועל זה צריך לעניין אתכם כבר מעכשיו. מדוע? מאחר וככל שנזכרים בדברים הללו מאוחר יותר, כך מורכב יותר להטמיע את הכלים והפרקטיקות הנדרשות כדי לבצע זאת בפועל.

אופטימיזציה מתחילה בעולם הקידום, כאשר עובדים על שיפור התוצאות במנועי החיפוש. אבל בשביל שמלכתחילה הקרקע תהיה מוכנה לעבודת אופטימיזציה כדאי שהאתר יהיה ברמה מוגמרת איכותית: מילות מפתח מוכנות, קוד מסודר ומדוקדק, עיצוב נכון על פי הסטנדרטים של גוגל, מערכות תמיכה לעבודת המתכנת על הקוד, כלים לשיפור חווית משתמש, וכדומה.

כאשר האתר שלכם מראש מוכן כמו שצריך, עבודת האופטימיזציה הרבה יותר קלה. אבל לא רק בקידום – גם בשיווק! כאשר האתר שלכם מוכן לעבודה עם ניוזלטר, אז למעשה הוא מכוון מראש לרישום משתמשים, התממשקות עם מערכת ניהול הניוזלטרים שלכם, עם קמפיינים אוטומטיים מוכנים עם טריגרים לקראת פעולות הלקוחות שלכם. דמיינו זאת כך: לקוח משאיר ליד באתר, מיד הוא מקבל מייל תודה. יום לאחר מכן SMS עם הודעה על כך שמגיעה לו הנחה מסוימת על שירות, עם מידע נוסף במייל. הלקוח מרגיש מטופל היטב ואתם רגועים שיש לכם מערכת אוטומטית שפועלת כמו שצריך!

#4 – סטטיסטיקה לצד הטיפול האנושי

אין תחליף למגע אנושי, וזו עובדה שעסקים רבים מעריכים גם כיום. אבל בכל זאת, חייבים קצת סטטיסטיקות וניתוחי תוצאות ופעילות על מנת להבין מה קורה באתר שלנו. אז הלקוח יקבל את השירות האישי, אך מנהל השיווק יבחן היטב מה קורה באתר שלו. כחלק מתהליך הקמת אתרים באינטרנט אנו דואגים להכניס מערכת סטטיסטיקה לאתר.

בשביל לעבוד נכון עם סטטיסטיקות כדאי שהאתר שלכם – מראש! – יכיל את ההתממשקות עם המערכות הנכונות, עם ה-CRM שלכם למשל, או Google Analytics, או כל דבר אחר אשר יעזור לכם לנהל את העסק כמו שצריך. גם במערכת הניהול עצמה של האתר אפשר להטמיע סוגים שונים של ניתוחים ופילוחים סטטיסטיים, דו"חות ביצועים, וכדומה. רק כדאי לתכנן זאת מראש, כך שהכול יעבוד כמו שצריך ובלי בעיות כשיגיע רגע האמת.

הקמת אתרים באינטרנט – בואו נכיר

אפשר להגיד עוד הרבה על פרקטיקות שיווק והקשר ביניהן לבין שלבי הקמת אתרי אינטרנט. אם אתם באמת רוצים להבין כיצד לבנות אתר יעיל, מקצועי ואיכותי בהתאם לצרכים שלכם – צרו עמנו קשר לקביעת פגישת אפיון ראשונית (ללא עלות או התחייבות!), והמומחים שלנו ילוו אתכם לכל אורך התהליך עם הסברים מפורטים על כל שלב ושלב.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.