להקת הרוק הישראלית המיתולוגית "החברים של נטאשה" הוציאה בשנת 1991 את התקליט "שינויים בהרגלי הצריחה". תקליט זה זכה להצלחה עצומה וכיום, כמעט שלושה עשורים מאוחר יותר אפשר לומר כי גם בקרב הלקוחות שלנו חלו הרבה מאוד "שינויים בהרגלי הצריכה". הם הפכו לסקפטיים יותר, ביקורתיים יותר, חשדנים הרבה הרבה יותר ולחדי עין בכל הקשור למניפולציות של שיווק ומכירה. היום עסק או מוצר שרוצים להצליח ולהפוך למותגים ולבעלי שם ומוניטין חיוביים, חייבים לספק את הכלים האיכותיים ביותר ללקוחות. כמו כן, עסקים חייבים לשדר את האמינות הרבה ביותר ולשווק את עצמם על הצד החיובי בכל פלטפורמה, ובכלל זה בפלטפורמה הגדולה והמשמעותית מכולן – רשת האינטרנט. בניית אתר אינטרנט לעסק, לשירות או למוצר שלנו הוא כבר מזמן לא זכות או פריבילגיה אלא חובה עסקית ומסחרית של כל בעל עסק תאב חיים והצלחה. אפילו בעלי מקצועות הנחשבים יוקרתיים וסלקטיביים כמו עורכי דין, רופאים ואדריכלים אינם יכולים להרשות לעצמם להיעדר משם.

למה חשוב לבנות אתר המתאים לסוג ולאופי העסק?

חלק מתהליך בניית אתרים הוא החלק של אפיון האתר ובחינת הקטגוריות, הדפים והעיצוב שלו. אין אפיון אחיד לכל בעל עסק ולכל נותן שירות, מפני שקהל היעד והגולשים משתנים מעסק לעסק, ומנישה לנישה. הייחוד העסקי שלך כחלק מהתהליך מאוד חשוב, מכוון שסביבו נבנה כל האתר שלך.

גולשים באינטרנט מחפשים מוצרים ומידע ספציפי כאשר הם מקלידים מילות מפתח במנועי החיפוש. כאשר הם מוצאים את מילות החיפוש המתאימות, הם גולשים לאתרים המספקים את סוג השירות הדרוש להם. כך, לדוגמא, גולשים המחפשים אחר אמן בידור למסיבת יום ההולדת של הבן או הבת שלהם יתאכזבו לגלות עמודי אינפורמציה מלאי מלל, עיצוב אלגנטי ומינימליסטי. האכזבה תעמיד כאשר שהם לא יראו אפילו לא סרטון אחד שיציג את מעללי האמן ואת האושר הרב שהילדים מפיקים מההפעלה שלו. לעומת זאת, גולשים המחפשים עורך דין למיסוי יתפלאו לראות אתר צבעוני ומקושקש, סרטונים של עורך הדין המכובד משתטה עם ילדיו במכונית ואף לא מאמר מקצועי אחד שיוכיח את מיומנותו והשכלתו הנרחבת בדיני חוזים או מיסים …
אלו היו דוגמאות קיצוניות, אך בשטח יש דקויות מאוד חשובות. כאשר אפיון האתר עומד במקביל לדרישות בעל העסק, הלקוח, וליעדים שהוא הציב לעצמו ולמי שהופקד על בניית האתר, גם היכולת של בונה האתר לבצע סקירת שוק משלו, להציע את ההצעות שלו לייעול ולשיפור הנראות והעיצוב ולהפוך את האתר למכבד ולמכובד מבחינת השוק והתחום בו הוא פועל, היא יכולת גבוהה ומשמעותית יותר.

האם יש הבדלים בין סוגי האתרים העסקיים בתהליך בניית אתר?

למרות שלמי שלא מעורה או מבין את תהליכי בניית, אפיון ועיצוב האתרים, אין כל הבדל בין אתר לאתר ו"ממילא כולם בנויים על אותו שטאנץ", הרי שכל מי שעוסק בתחום בניית האתרים מבין כי מדובר על עולם ומלואו, על ערב רב של סגנונות, אפשרויות, פיתוחים ואלטרנטיבות לעיצוב אתר ולכל אחד ואחד מאותן אלטרנטיבות יש משמעות מיידית ונרחבת על ממדי ההצלחה או הכישלון ועל התוצאות העתידיות מבחינת עמידה ביעדים שהוגדרו על ידי הלקוח.
אתר תדמיתי אינו דומה לאתר מסחרי ושיווקי, אתר המיועד לנותני שירותים מתחום הבילוי והפנאי אינו יכול להיות דומה לאתר המיועד לנותני שירותים מתחום הטכנולוגיה, המדע או המשפט וכן הלאה. כשמדובר על בונה אתרים אמין ומקצועי, הוא יידע לפרוס בפני הלקוח את כל נקודות החוזק והחולשה בכל בחירה, את המאפיינים הספציפיים המתאימים לקטגוריה ולשוק שלו ולגרום לו להבין שרק בניית ועיצוב אתר המתאים באופן ממוקד וספציפי לו ולסוג השירות שהוא מספק יביא אליו את הגולשים ויהפוך אותם ללקוחות משלמים.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.