בניית אתר לעסקים – הרגע שאחרי

האתר שלכם כבר באוויר, ואתם מוכנים לצאת לדרך. אך מה השלב הבא? כיצד לדאוג שהתוצאות העסקיות והשיווקיות שלכם יהיו בהתאם לתוכנית הפעולה והציפיות שלכם? בניית אתר לעסקים זה רק השלב הראשוני, עכשיו גם צריך לתפעל אותו – ולוודא שהאתר שלכם עושה עבודה אינו עניין פשוט. אז הנה אספנו בשבילכם מספר טיפים חשובים בנוגע לתפעול אתרים ושיווקם (בין אם מדובר בחנות דיגיטלית או אתר תדמית):

#1 – הדלק של האתר שלכם: תוכן.

כל אתר חייב להיות מתוחזק באופן שוטף, לא רק מבחינת באגים או בעיות שיכולות לצוץ לאורך הדרך אלא גם מבחינת עדכונים. אתרים חיים על בסיס עדכונים שוטפים, ומנועי החיפוש אוהבים אתרים שמתעדכנים כל הזמן. רוצים לוודא שהאתר שלכם חי ונושם? הוסיפו לו תוכן על בסיס קבוע.

מומלץ לעדכן את האתר במאמרים חדשים על בסיס שבועי, במיוחד מאמרים אשר כוללים מילות מפתח רלוונטיות, אזכורים של שם החברה בהקשרים שונים, ועדכונים מעניינים שגם הלקוחות יאהבו לקרוא. אבל לא רק במאמרים, אלא גם בסרטונים, תמונות, פרויקטים לתיק העבודות, ועוד. כל עדכון הינו לברכה, במיוחד אם הוא מוגש בצורה מעניינת ומסקרנת.

#2 – מדיה חברתית? רצוי שכן.

נכון, ישנם כאלו אשר אינם אוהבים את המדיה החברתית ופייסבוק באופן ספציפי, ולא כל עסק מתאימה לו נוכחות במדיה החברתית. עם זאת, אנחנו מאמינים שהמדיה החברתית יכולה לעשות לכם רק טוב, מאחר וזה עוד כלי שיווקי נגיש ויחסית פשוט לתפעול, אשר יכול להזרים אליכם לקוחות או מבקרים. אתרים אוהבים טראפיק (תנועת גולשים אל תוך האתר). הם נועדו לקלוט ולהכיל מבקרים, וכאשר אלו אינם מגיעים זה כאילו האתר שלכם אינו קיים.

מעבר ליתרונות החשובים שיש לטראפיק, גם חשוב לזכור שישנם אנשים אשר יגיעו אליכם רק בזכות המדיה החברתית. יכול להיות והם לעולם לא יחפשו את העסק שלכם בגוגל, או מילות מפתח רלוונטיות לכם, אבל במקרה הם נתקלו בכם באיזה פוסט בפייסבוק שעשה את העבודה כמו שצריך. לכן זה לא באמת תחליף להשקעה במנועי חיפוש, אלא ערוץ נוסף המקביל לכך.

#3 – בניית אתר לעסקים – ביקורות

רוב האנשים אינם מודעים לכך שהאתר שלכם צובר ביקורת. לאחר שתהליך בניית אתר לעסקים מסתיימת, והוא כעת כבר באוויר, ישנן מערכות שונות אשר מאפשרות לגולשים לדרג את האתר שלכם. ואגב – מנועי החיפוש אוהבים מאוד את הדירוגים הללו!

קחו למשל את מנוע החיפוש של גוגל, ניסיתם פעם לחפש אתכם בתור עסק? תגלו במהרה שברגע שהאתר כבר זוהה על ידי מנוע החיפוש, יופיע ריבוע של גוגל עסקים עם מידע על החברה שלכם. מעבר לכך שתוכלו לעדכן את המידע ולהצהיר בעלות על העסק (ורצוי מאוד שתעשו כן!), תוכלו גם לשלוח ללקוחות שיוסיפו דירוגים לגבי החוויה שלהם עמכם. זה כל כך חשוב, ומעט מאוד מדברים על כך – הדירוגים הללו משפיעים ישירות על הקידום והשיווק של האתר שלכם. וזה לא עולה כסף!

#4 – אינדקסים? פה כדאי קצת להיזהר…

פעם האינטרנט היה מוצף בכל מיני אתרים שהיו נקראים אינדקסים. בפועל, אלו היו רשימות אינסופיות של אתרים שנרשמו באינדקס תחת קטגוריה כזו או אחרת. כיום, מנועי החיפוש לא כל כך אוהבים את האינדקסים הללו, במיוחד אם הם הקישורים היחידים עם האתר שלכם. הסיבה היא שהאינדקסים הללו מזוהים כמאגר אינסופי ודי מיותר של אתרים, וגוגל מעדיפה דברים אשר עוזרים לגולשים להגיע לאתר שהם באמת היו רוצים לגלוש בו. אינדקס אינו מקור איכותי להפניה, ואם כבר משתמשים באינדקסים – עשו זאת עם מקדם איכותי שידע להגיד באיזה אינדקסים כדאי להופיע.

#5 – קידום אורגני או ממומן?

אחרי ששלב בניית האתר לעסקים מסתיים, וכעת האתר שלכם מוכן לעבוד – מתחילים להתעסק בשאלות פרקטיות כגון זו. בואו נעשה קצת סדר:

קידום אורגני הוא כזה אשר גורם לאתר שלכם להופיע כמה שיותר גבוה במנועי החיפוש. הוא עוזר למעשה ללקוחות שלכם למצוא את האתר שלכם באופן הטבעי ביותר. לעומתו, קידום ממומן הוא תשלום עבור פרסומות שונות לאתר שלכם, אשר מופיעות כל עוד אתם מוכנים לשלם על הפרסומת. לאחר שתקציב הפרסום נגמר, הפרסומת נעלמת והאתר שלכם לא יוזכר יותר. לעומת זאת, עם קידום אורגני האתר שלכם צובר מוניטין לאורך זמן, גם אם הפסקת לקדם. הבדל מהותי נוסף בין השניים הוא שקידום ממומן מביא תוצאות יחסית מהר, לעומתו קידום אורגני לוקח זמן, וגם אז תמיד יש לאן להתרחב כדי לתפוס עוד ועוד פלחים פוטנציאליים מהשוק.

אם אתם מתלבטים בין השניים, המלצתנו היא להתאים את סוג הקידום והתקציב למטרות העסקיות שבהן מדובר. קידום היא רק פונקציה אחת מתוך מכלול שלם של אפשרויות שיווק באינטרנט. אם אתם רוצים להשקיע בכך, ייתכן וזו השקעה חכמה! אך עדיף לעשות את זה כחלק מתוכנית מסודרת המתאימה בדיוק לעסק והתקציב שלכם.

מחפשים כיצד להגיע ליעדים העסקיים שלכם באמצעות האתר? זה הזמן לפנות לחברה אשר חיה, נושמת ודוברת שיווק על בסיס יומיומי. הצוות המקצועי של אול אינטרנט מתפעל מגוון פרקטיקות דיגיטליות איכותיות כדי להגיע לתוצאות עסקיות מרשימות. אתם מוזמנים לפגישת אפיון ראשונית – ללא עלות וללא התחייבות! – כדי לבחון את האפשרויות העומדות בפניכם בעולם הדיגיטלי.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.