מרבית האתרים של עורכי דין ושל פירמות לעריכת דין מעוצבים בטמפלייטים קבועים ונוטים לשעמם כיוון שהם משתמשים באותן תמונות פחות או יותר, עם אותם דימויים פחות או יותר, ובאותה נוסחה פחות או יותר. מצד אחד, זה בהחלט חוסך בעלויות העיצוב והבנייה, ומצד שני התוצאה היא אתר בינוני שלא באמת משרת את עורך הדין המוצג בו ולא תורם לו כלל, כך שבשביל מה להשקיע באתר תדמית בכלל.
אם כבר הבנתם שהנוכחות במדיה הדיגיטלית היא חובה לכל מי שרוצה להצליח ובחרתם להשקיע בבניית אתר תדמית, לכו עם ההחלטה הזו עד הסוף ותשקיעו בעיצוב ובניית אתר התדמית שלכם אצל חברה מקצועית, שתדאג גם לקדם את האתר ותסייע לכם בשיווק הדיגיטלי.
חברת all internet מתמחה, כאמור, בבניית אתרי תדמית לעורכי דין וקידומם, ומומחי החברה יודעים בדיוק כיצד לגרום לאתר שלכם לנצנץ כמו יהלום מתוך עשרות אלפי עורכי הדין הפועלים היום בישראל, ולהזרים אליכם את הלקוחות הפוטנציאלים שאתם מחכים להם.
אתר תדמית טוב הוא אתר שמושך אליו גולשים, שהם למעשה, לקוחות פוטנציאלים, וממצב את עורך הדין כמומחה בתחומו. כדי להגיע למצב הזה יש לעבור כמה שלבים, שפשוט אי אפשר בלעדיהם.
חברת all internet יודעת איך לצעוד יחד עם הלקוח ולאפיין את האתר בצורה מקיפה, כך שהעיצוב והביצוע נולדים בקלות אחרי ההכנה המקיפה. התוצאה של תהליך שנבנה נכון היא אתר תדמית איכותי שמשרת את הלקוח בצורה הטובה ביותר האפשרית, ומביא אליו לקוחות פוטנציאלים.
מעבר לבניית האתר באופן כללי והתאמת האתר לכל עורך ועורכת דין באופן אישי, ישנם כללים שצריך ליישם בבניית כל אתר תדמית, לעורכי דין ובכלל, כדי להפוך את האתר לאתר מנצח.
הסבר מפורט על התוכן תוכלו למצוא במאמר 5 דרכים להציג עורך דין כמומחה באתר שלו
ישנן כמה דרכים בהן גולשים יכולים להגיע לאתר שלכם, וכולן עוברות בגוגל:
כפי שציינו קודם לכן, על פי הנתונים הסטטיסטיים של לשכת עורכי הדין בישראל פועלים בארץ כ-50,000 עורכי דין. אמנם לא לכל עורכי הדין יש אתר אינטרנט, אך עדיין התחרות קשה והסיכוי שהאתר שלכם יעלה בתוצאות החיפוש הראשונות אינו גדול, אלא אם אתם נעזרים בשירותי קידום אתרים מקצועיים.
ישנם כ-200 פרמטרים הקובעים את מיקום האתר שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל, והפרמטרים הללו משתנים מדי פעם. ההמלצות היום הן להקפיד על בניית אתר על פי פורמטים שמתאימים לרובוטי הסריקה של גוגל כדי שהאתר יוכל להופיע בדירוג, ולפעול לפי כללים מסוימים נוספים, ביניהם שמירה על עדכוני תוכן רלבנטי ובעל ערך לקהל היעד שלכם.
קידום אתרים הוא מקצוע בפני עצמו, אך כדי להפוך את התוכן שאתם מפרסמים ליעיל עוד יותר מבחינת קידום במנועי החיפוש כדאי לשתול בתוך הטקסטים מילים וביטויים שנכתבים הרבה במנועי החיפוש. איך יודעים באיזה מילים כדאי להשתמש? ישנו כלי חינמי שנקרא גוגל אנליטיקס שניתן להיעזר בו כדי לדעת מהם הביטויים שמחפשים הכי הרבה.
חיפוש המילים הנכונות אינו פשוט והן צריכות להיות נושקות, כמובן, לתחום ההתמחות שלכם ולקהל היעד שלכם, אך בהחלט אפשר לבצע את החיפוש לבד אם יש לכם את הזמן הדרוש לכך. כמובן שיש לזכור לשלב את הביטויים הללו בתוכן שלכם בצורה תקנית. שילוב הביטויים בצורה אקראית או לא נכונה מבחינת השפה הוא אפקטיבי הרבה פחות.
עד עכשיו הדברים נגעו כמעט לכל עסק והם נכונים לגבי כל אתר. כאשר מדובר בבניית אתרים לעורכי דין, הדברים מסובכים קצת יותר, מפני שישנם כללים מסוימים שיש להקפיד עליבם בהתאם להוראות האתיקה המקצועיות, וישנה תדמית מסוימת שיש לשמור עליה.
ישנם כמה דברים עקרוניים שחשוב לדעת על בניית אתרים לעורכי דין:
חברת all internet היא חברה מקצועית בתחום בניית אתרים ולשיווק דיגיטלי, המתמחה ביצירת אתרי אינטרנט איכותיים המביאים תנועת לקוחות פוטנציאלים לעסק.
כעורך דין, אנחנו יכולים להבטיח לך נוכחות דיגיטלית בולטת שתביא הרבה יותר לקוחות ממה שהגיעו עד היום.
אתר מונגש
אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.
סייגי נגישות
למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר
רכיב נגישות
באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.