בין אם אתם מנסים לגייס כספים או מציגים את המוצר שלכם לצרכים תדמיתיים, בניית אתרים לסטארטאפים היא פרקטיקה שונה לחלוטין מבניית אתרים לעסקים אחרים. בעוד אתר עסקי המציע שירות או מוצר כלליים יכול להתפנק באתר רחב יריעה, כאשר מדובר באתר לסטארטאפ המטרה היא להעביר את הקונספט והמסר בזמן קצרצר של מספר שניות, וגם להצליח לעשות זאת באופן בהיר וברור.

המורכבות באתרים לסטארטאפים

ללא ספק הרעיון שלכם מצוין, אחרת לא הייתם משקיעים את מיטב זמנכם בעבודה עליו. חברות סטארטאפ מתמסרות לקונספט שלשמו הן הוקמו, ובניגוד לעסקים אחרים – הסיכוי לצאת אל השוק הוא קטן וחמקמק. כאשר סטארטאפ בוחר לבנות אתר, לרוב ישנה סיבה מאוד ספציפית ומדויק אשר אותה האתר אמור לשרת:

  • גיוס הון לטובת המשך הפיתוח או הייצור
  • פרופיל אונליין אשר מציג את הקונספט לצרכי מצגות
  • פלטפורמה תומכת לפעילות יזמית
    ועוד

כל אחת מהסיבות הללו הינה ממוקדת ביותר, כך שכאשר האתר מוקם עליו להיות פונקציונלי למטרה הספציפית. אולי זה נשמע כיתרון, כי אחרי הכול כשיש מטרה ברורה הרבה יותר קל לכוון. אבל האמת היא שבדיוק ההפך, מאחר והמטרה היא כל כך מצומצמת – ממש קשה לקלוע.

הקשר בין שיווק לבניית אתרים לסטארטאפים

על מנת להצליח ולבנות אתר מעולה על פי הצרכים שלכם, חשוב שבעלי המקצוע יוכלו לקלוע לראש שלכם והמטרה הספציפית. כאן נכנס היתרון של חברה לבניית אתרים אשר מתמחה דווקא בצד השיווקי.

מהותה של פעילות שיווקית היא פילוח וטרגוט. במילים אחרות, על מנת שפעילות שיווקית תוכל להניב תוצאות ברמה שאנו מצפים, עלינו לדעת לצמצם את המטרה ולכוון ליעילות. זוהי בדיוק היכולת שחברות סטארטאפ מחפשות כשהן ניגשות לבנות אתר – לדעת לקלוע למטרה.

אך לא רק זאת, פרקטיקת השיווק דורשת אפיון מדויק, חשיבה מחוץ לקופסה, השקעה בעיצוב ואינטראקטיביות עם המשתמש, תפיסה מעמיקה של חווית גלישה באתר, רספונסיביות והנעה לפעולה – וכל אלו הם הצרכים שאתר לחברת סטארטאפ צריך לדעת לממש בפועל. כך, לחברה לבניית אתרים אשר חיה ונושמת שיווק דיגיטלי יש יתרון מהותי בהבנת הצרכים וכיצד לגשת אל הפתרונות עבור חברות סטארטאפ.

חוד החנית מבחינת יכולת דיגיטלית

אתר של חברת סטארטאפ חייב להיות מדהים מבחינת יכולות דיגיטליות. הוא חייב לדעת ולהציג את הדברים הנכונים, בדרך הנכונה. ולעשות זאת באופן כזה שימשוך את הגולש להמשיך ולקרוא, ומצד שני להבין בדיוק על מה מדובר במהירות רבה. מסיבה זו, בניית אתרים לסטארטאפים חייבת להתמקד במסר עצמו, ובכדי לעשות זאת צריך לתרגם את הקונספט המורכב והייחודי שלכם לשפה מובנת, פשוטה, וקליטה באופן אינטואיטיבי.

אתרים רבים לחברות סטארטאפ מיישמים אלמנטים נעים, סרטונים, מדריכים אינטראקטיביים וגישות שונות אחרות על מנת להצליח ולגרום לגולש לקלוט את היתרונות המדהימים שיש לקונספט שלהם להציע. דמיינו לרגע קרן השקעות אשר בוחנת את הרעיון שלכם, הרי הנציג של הסינון הראשוני עובר על עשרות אם לא מאות סטארטאפים במהירות רבה. אתם רוצים להשאיר רושם, שהוא יסתקרן לקרוא עוד, לדאוג שלא ישכח אתכם בים החברות שהוא בוחן. כאן נמדד כוחו של אתר מקצועי.

כאשר אתם בונים אתר לסטארטאפ שלכם, זכרו שלעיתים יש לכם צ'אנס אחד לשכנע את הגולש להתעניין עוד. זהו רגע חמקמק וקצרצר, ולא בטוח שיחזור שנית. איך מגרים את העניין של הגולש? איך מעבירים את המסר השיווקי שלכם בצורה היעילה ביותר? איך גורמים לו להבין את המוצר או השירות שאתם מציעים, בשפה ברורה ומובנת מבלי לפגוע בקונספט? לשם כך אתם זקוקים למומחים בבניית אתרים לסטארטאפים.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.