רוצים אתר בעיצוב אישי? משהו שיתאים בדיוק לקונספט של העסק שלכם? אתם כבר הולכים בדרך הנכונה. אבל בשביל שהאתר שלכם יעשה בדיוק את מה שאתם צריכים שהוא יעשה, כדאי לעשות קצת שיעורי בית ולהגיע לתהליך מוכנים היטב. מה צריך לדעת, אלו דברים כדאי לבדוק, ומה חשוב בכל הנוגע לבניית אתרי אינטרנט מעוצבים – אספנו בשבילכם מספר טיפים שיעשו לכם סדר בבלגן.
לחלק מכם זה אולי ישמע מובן מאליו, אבל זה ממש לא ברור למי שלא מגיע עם מעט רקע בתחום האינטרנט. הסליידרים והבאנרים באתר שלכם הם לא דבר סטטי בהכרח. מידי פעם, חשוב וכדאי לרענן אותם. זה יכול להיות בהקשר לעונה מתחלפת, שינוי בקולקציה או מבחר השירותים, מבצע מיוחד שתרצו להבליט, או סתם בשביל לרענן לגולשים את החוויה. אל תשכחו זאת – זה יכול לעשות את כל ההבדל לפעמים.
אם אתם מתפעלים ניוזלטר, אתם רוצים שהלקוחות שלכם יבינו באופן טבעי שזה הניוזלטר שלכם. ואיך הלקוחות יודעים זאת? מעבר ללוגו, שהוא אלמנט הכרחי בכל עיצוב שלכם, לקוחות זוכרים את התדמית שלכם. בכל מה שנוגע לאתר, זה העיצוב והתחושה המתקבלת מהגלישה או השימוש באתר שלכם. אתם רוצים שהחוויה הזו תעבור גם בניוזלטר, אפילו אם מדובר במשהו מצומצם לכאורה מבחינה עיצובית. כך תוכלו לוודא שהלקוחות שלכם מקשרים בין הניוזלטר לאתר ולכם, ולא מוחקים את המייל יחד עם הסרה מהרשימה.
שאלת השאלות. מאז שהמדיה החברתית פורחת, שומעים קולות לכאן ולכאן לגבי שיווק יעיל בפלטפורמות הללו. אבל האמת היא שככל הנראה הן טובות לא פחות, אם לא יותר, מהמתחרות הוותיקות יותר. כן, מדיה חברתית יכולה לעבוד בשבילכם, אבל אתם צריכים לדעת לתפעל אותה בצורה מיטבית.
בשביל שתוכלו לעבוד היטב עם המדיה החברתית, בדומה לניוזלטר, אתם רוצים לשמור על קו תדמיתי אחיד. חשוב שאנשים שנכנסים לעמוד הפייסבוק שלכם, למשל, יבינו שהם הגיעו לעמוד של החברה שהם מכירים כבר. העיצוב צריך להעביר את המסר העסקי שלכם, לצד הפוסטים שתפרסמו, התמונות, התכתובות, וכדומה. ככל שתשמרו יותר על אחידות תדמיתית – כך יותר טוב.
אך אל תתבלבלו! אחידות תדמיתית לא אומרת שאתם לא יכולים להשתולל ולהפתיע. להפך, זה רק אומר שיש לכם מסגרת ברורה ומוכרת שתוכלו לפרוץ אותה מידי פעם בפעם, ולהפתיע את הגולשים שלכם. אבל אם אין את המסגרת התדמיתית היציבה, זה עלול להיות פרוע ולא מובן.
מכירים את האתרים שנכנסים אליהם, ולפתע נפתח כזה חלון מרחף בצד עם תמונה של נציגה או צ'אט שנפתח ומזמין אתכם לדבר? זו נציגת שירות וירטואלית. בפועל, בזמן שאתם שואלים שאלות או כותבים אי אלו דברים, מתאפשרים שני מצבים:
בשני המקרים, המטרה תהיה זהה: לגרום לכם לעבור משיחה בצ'אט לשיחת טלפון עם אדם חי ונושם. הסיבה היא כי כך ניתן להמיר יותר בקלות ללקוחות ממשיים. האם זה טוב לכם? לא תמיד, לא לכל עסק. לפני שאתם עושים מהלך כזה, חשבו היטב האם כך תרצו שעסקכם יוצג. האם זו הדרך הטובה ביותר לתת שירות עבורכם, או למעשה לקבל לידים.
אחת המילים הנפוצות ביותר בתחום של אתרי אינטרנט מעוצבים הוא לדאוג לגרסה הרספונסיבית של אתר – זו שמופיעה במכשירים ניידים. יש הבדל בין אתר רספונסיבי לבין גרסת מובייל, כאשר האתר הרספונסיבי תמיד עדיף. מדוע? מאחר ומבחינת נראות הוא הכי קרוב, הכי מתאים, והכי נוח למשתמשים שמכירים את התדמית העסקית שלכם ואת האתר הרגיל שלכם.
יש משהו טבעי באתר רספונסיבי, והתחושה היא נכונה יותר בסופו של היום. אבל זה לא בא בקלות, וזה מצריך לא מעט עבודה מצד החברה לבניית אתרים כדי לוודא שהאתר יתפקד כמו שצריך, יעבוד חלק, יעבור מגרסה לגרסה ללא תקלות, וכדומה. אבל אם אתם רוצים אתר שבאמת עושה את העבודה, חשוב ביותר שהוא יהיה רספונסיבי. אתר שאינו מותאם כיום למכשירים ניידים מפספס אחוזים ניכרים מהגולשים הפוטנציאליים בו. וזו עובדה.
מחפשים ליצור אתר אינטרנט מעוצב שגם עושה עבודה עסקית בפועל? זה הזמן לדבר עם מומחים. כאשר אתם פונים לאול אינטרנט, אתם בוחרים בצוות מקצועי ואיכותי המורכב מבעלי מקצוע מנוסים בתחום. אצלנו מילת המפתח היא שיווק, ועל כן כאשר אנחנו עובדים על עיצוב אתרים, מראש אנו ניגשים מתוך חשיבה שיווקית יישומית. למה? כי אכפת לנו מהשורה התחתונה, מזה שהאתר שלכם יעשה את העבודה בפועל.
אתר מונגש
אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.
סייגי נגישות
למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר
רכיב נגישות
באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.