אתרי אינטרנט מעוצבים – טיפים לבניית אתר מצליח

רוצים אתר בעיצוב אישי? משהו שיתאים בדיוק לקונספט של העסק שלכם? אתם כבר הולכים בדרך הנכונה. אבל בשביל שהאתר שלכם יעשה בדיוק את מה שאתם צריכים שהוא יעשה, כדאי לעשות קצת שיעורי בית ולהגיע לתהליך מוכנים היטב. מה צריך לדעת, אלו דברים כדאי לבדוק, ומה חשוב בכל הנוגע לבניית אתרי אינטרנט מעוצבים – אספנו בשבילכם מספר טיפים שיעשו לכם סדר בבלגן.

#1 – אפשר וגם רצוי לרענן סליידרים ובאנרים

לחלק מכם זה אולי ישמע מובן מאליו, אבל זה ממש לא ברור למי שלא מגיע עם מעט רקע בתחום האינטרנט. הסליידרים והבאנרים באתר שלכם הם לא דבר סטטי בהכרח. מידי פעם, חשוב וכדאי לרענן אותם. זה יכול להיות בהקשר לעונה מתחלפת, שינוי בקולקציה או מבחר השירותים, מבצע מיוחד שתרצו להבליט, או סתם בשביל לרענן לגולשים את החוויה. אל תשכחו זאת – זה יכול לעשות את כל ההבדל לפעמים.

#2 – לקשר בין הניוזלטר לבין עיצוב האתר שלכם

אם אתם מתפעלים ניוזלטר, אתם רוצים שהלקוחות שלכם יבינו באופן טבעי שזה הניוזלטר שלכם. ואיך הלקוחות יודעים זאת? מעבר ללוגו, שהוא אלמנט הכרחי בכל עיצוב שלכם, לקוחות זוכרים את התדמית שלכם. בכל מה שנוגע לאתר, זה העיצוב והתחושה המתקבלת מהגלישה או השימוש באתר שלכם. אתם רוצים שהחוויה הזו תעבור גם בניוזלטר, אפילו אם מדובר במשהו מצומצם לכאורה מבחינה עיצובית. כך תוכלו לוודא שהלקוחות שלכם מקשרים בין הניוזלטר לאתר ולכם, ולא מוחקים את המייל יחד עם הסרה מהרשימה.

#3 – מה עושים עם המדיה החברתית הזו?

שאלת השאלות. מאז שהמדיה החברתית פורחת, שומעים קולות לכאן ולכאן לגבי שיווק יעיל בפלטפורמות הללו. אבל האמת היא שככל הנראה הן טובות לא פחות, אם לא יותר, מהמתחרות הוותיקות יותר. כן, מדיה חברתית יכולה לעבוד בשבילכם, אבל אתם צריכים לדעת לתפעל אותה בצורה מיטבית.

בשביל שתוכלו לעבוד היטב עם המדיה החברתית, בדומה לניוזלטר, אתם רוצים לשמור על קו תדמיתי אחיד. חשוב שאנשים שנכנסים לעמוד הפייסבוק שלכם, למשל, יבינו שהם הגיעו לעמוד של החברה שהם מכירים כבר. העיצוב צריך להעביר את המסר העסקי שלכם, לצד הפוסטים שתפרסמו, התמונות, התכתובות, וכדומה. ככל שתשמרו יותר על אחידות תדמיתית – כך יותר טוב.

אך אל תתבלבלו! אחידות תדמיתית לא אומרת שאתם לא יכולים להשתולל ולהפתיע. להפך, זה רק אומר שיש לכם מסגרת ברורה ומוכרת שתוכלו לפרוץ אותה מידי פעם בפעם, ולהפתיע את הגולשים שלכם. אבל אם אין את המסגרת התדמיתית היציבה, זה עלול להיות פרוע ולא מובן.

#4 – נציגת שירות וירטואלית

מכירים את האתרים שנכנסים אליהם, ולפתע נפתח כזה חלון מרחף בצד עם תמונה של נציגה או צ'אט שנפתח ומזמין אתכם לדבר? זו נציגת שירות וירטואלית. בפועל, בזמן שאתם שואלים שאלות או כותבים אי אלו דברים, מתאפשרים שני מצבים:

  1. מי שעונה לכם הוא תוכנה אשר מכילה מראש טריגרים המפעילים שאלות מסוימות (למשל, אם הכנסתם את המילה "מחיר" היא תדבר אתכם על השארת פרטיכם לקבלת הצעת מחיר).
  2. מענה אנושי אשר מנוהל לרוב ממכשיר נייד של אחד מנותני השירות בעסק המדובר.

בשני המקרים, המטרה תהיה זהה: לגרום לכם לעבור משיחה בצ'אט לשיחת טלפון עם אדם חי ונושם. הסיבה היא כי כך ניתן להמיר יותר בקלות ללקוחות ממשיים. האם זה טוב לכם? לא תמיד, לא לכל עסק. לפני שאתם עושים מהלך כזה, חשבו היטב האם כך תרצו שעסקכם יוצג. האם זו הדרך הטובה ביותר לתת שירות עבורכם, או למעשה לקבל לידים.

#5 – אתרי אינטרנט מעוצבים ורספונסיביים

אחת המילים הנפוצות ביותר בתחום של אתרי אינטרנט מעוצבים הוא לדאוג לגרסה הרספונסיבית של אתר – זו שמופיעה במכשירים ניידים. יש הבדל בין אתר רספונסיבי לבין גרסת מובייל, כאשר האתר הרספונסיבי תמיד עדיף. מדוע? מאחר ומבחינת נראות הוא הכי קרוב, הכי מתאים, והכי נוח למשתמשים שמכירים את התדמית העסקית שלכם ואת האתר הרגיל שלכם.

יש משהו טבעי באתר רספונסיבי, והתחושה היא נכונה יותר בסופו של היום. אבל זה לא בא בקלות, וזה מצריך לא מעט עבודה מצד החברה לבניית אתרים כדי לוודא שהאתר יתפקד כמו שצריך, יעבוד חלק, יעבור מגרסה לגרסה ללא תקלות, וכדומה. אבל אם אתם רוצים אתר שבאמת עושה את העבודה, חשוב ביותר שהוא יהיה רספונסיבי. אתר שאינו מותאם כיום למכשירים ניידים מפספס אחוזים ניכרים מהגולשים הפוטנציאליים בו. וזו עובדה.

בניית אתרי אינטרנט מעוצבים

מחפשים ליצור אתר אינטרנט מעוצב שגם עושה עבודה עסקית בפועל? זה הזמן לדבר עם מומחים. כאשר אתם פונים לאול אינטרנט, אתם בוחרים בצוות מקצועי ואיכותי המורכב מבעלי מקצוע מנוסים בתחום. אצלנו מילת המפתח היא שיווק, ועל כן כאשר אנחנו עובדים על עיצוב אתרים, מראש אנו ניגשים מתוך חשיבה שיווקית יישומית. למה? כי אכפת לנו מהשורה התחתונה, מזה שהאתר שלכם יעשה את העבודה בפועל.