היתרונות בבחירת חברת עיצוב אתרים

אנחנו לא מקנאים בעסק קטן שהחליט לבנות אתר אינטרנט חדש בפעם הראשונה. זו באמת אולי אחת הסיטואציות היותר מבלבלות ולא ברורות, בגלל שההיצע והאפשרויות העומדות בפניכם הוא כל כך רחב. איך בכלל יודעים במה לבחור? מה נכון יותר, ומה נכון פחות בשבילכם? ואיך אפשר לדעת מה יחזיק מים עוד חצי שנה ויותר לאחר שהאתר באוויר?

זה ללא ספק מבלבל ולא פשוט. ואחת ההתלבטויות הקשות יותר, במיוחד לעסקים קטנים, היא בין חברת עיצוב אתרים לבין בונה אתרים עצמאי. ולא סתם! הרי מה ההבדל בין השניים? מי אמר שחברה תעשה עבודה טובה יותר מאשר אדם פרטי? אז בואו נעשה קצת סדר בבלגן, וננסה להבין מה היתרונות והחסרונות של שתי האפשרויות.

חברת עיצוב אתרים

חברת עיצוב אתרים

חברת עיצוב אתרים


חברה יודעת לתת שירותים מקיפים ונרחבים, אשר לא תמיד מתאפשרים לאדם פרטי או עצמאי. מעבר לכך שעומד בפניכם לא רק אדם אחד, אלא חברה שלמה עם ניסיון מצטבר וגמישות רבה, אלו הם מספר יתרונות חשובים בעבודה מול חברת עיצוב אתרים:

  • צוות שעובד בשבילכם – כאשר אתם פונים לחברה המתמחה בעיצוב אתרים, אתם למעשה מקבלים צוות עבודה דינמי המורכב מבעלי מקצוע שונים שעובדים יחד. בשלב האפיון עובד מולכם בעל מקצוע מיומן אשר יודע לכוון בדיוק לנקודות החשובות עבורכם. בשלב העיצוב תעבדו מול גורמים אשר יודעים לקחת בחשבון את חווית המשתמש, הממשק, אמצעי המכירה והשיווק, וכדומה. בשלב התכנות יעבוד מתכנת מקצועי, אשר מנוסה בעבודה עם המאפיין והמעצב ומבין את הראש שלהם בביצוע בפועל. וכדומה.
  • ניסיון מצטבר – הניסיון המצטבר של חברה היא של כלל עובדיה. שנות האדם בשוק העבודה, הכרה עם חומרים חדשים ויצירת תהליכי עבודה מלוטשים הינם הדברים החשובים ביותר כאשר יוצאים לפרוייקט מסוג בניית אתרים ועיצוב אתרים. את ההבדל ניתן לראות כבר בשלב הצעת המחיר, וזה ממשיך בשלב אפיון הצרכים הראשוני שלכם ועד להשקת הפרוייקט בשטח.
  • בקרת איכות – מעבר לצוות אשר פועל יחד עבורכם, כמו מחלקה משלכם, גם קיימים מנגנוני פיקוח ובקרה על תהליכי עבודה. באופן זה, חברה יכולה לוודא שהתוצר המתקבל אכן עומד בסטנדרטים הנדרשים, תוך פרקטיקה של צמצום תקלות ותוצר הרבה יותר מוגמר. למשל, לא תצטרכו להבין בתכנות על מנת לוודא שאתם מקבלים תוצר אסטטי ומותאם קידום, בעוד שעם פרילנסר תצטרכו אתם לנטר ולדרוש כל תיקון ושינוי – גם אם אינכם מבינים בהכרח בתחום.
  • חשיבה מחוץ לקופסה – כל אתר הוא עולם ייחודי בפני עצמו, ובשביל להצליח לעמוד מאחורי המוטו הזה חייבים להיות מגוונים וגמישים. בשביל כך, חשוב שיהיו מספר מוחות חושבים, סיעור מחשבות, והבנה מעמיקה של העסק העומד לפנינו. זהו יתרון עצום של חברה, אשר תמיד יכולה להיוועץ בעוד ועוד גורמים, עם מגוון רחב של רפרטואר וניסיון לגבות את עבודתה.
  • מחיר – כן, המחיר של חברה יהיה תמיד יקר יותר משל פרילנסר. אבל השאלה היא מה אתם מקבלים, ולא רק כמה זה עולה. אתר מקצועי באמת יחזיק מעמד וישרת אתכם שנים קדימה. לעומת זאת, אתר זול ובעייתי עלול להיות לא רלוונטי תוך זמן קצר. כמו כן, התוצאות שנצפה לקבל מאתר שנבנה כראוי יהיו משמעותית טובות יותר מאתר שלא נבנה בשיטות מתקדמות מתוך ראייה כוללת של צורכי העסק.

מעצב אתרים פרטי ועצמאי

בניית אתרים

בניית אתרים


לפרילנסר יש לא מעט יתרונות, ובעיקרן עומד עניין המחיר. באופן כללי, עצמאי יכול להציע מחירים הרבה יותר אטרקטיביים מחברות, מאחר ואין לו את כל אותן העלויות והמורכבות הקיימות בחברה. לכן פעמים רבות נשמע חסכני יותר לפנות לאדם פרטי. עם זאת, המחיר אינו משקף את כל אותם הדברים שחברה מספקת לכם במחיר, רק את עבודתו של אדם אחד. אלו הם מספר יתרונות של עבודה עם פרילנסר בתחום עיצוב האתרים:

יתרונות בניהול ועבודה עם מעצב אתרים עצמאי

  • עובד ייעודי שלכם – זה אכן יתרון אחד, שפרילנסר יכול להיות כמו עובד מן המניין לתקופה קצרה. הוא יכול להיות ממש כמו עובד בחברה, אשר תוכלו לנהל ולכוון כפי שתרצו. מהבחינה הזו אפשר לקבל פיקוח מאוד הדוק שלכם על התהליך, בתנאי ותדעו לנווט אותו.
  • מחיר נוח לכל כיס – זה אכן יתרון כאשר אפשר לרכוש אתר במחיר נמוך יחסית, אך כמובן שצריך לבחון מה מקבלים במחיר הזה, והאם התוצאה יכולה לשרת אתכם כהלכה מבחינת התכנית העסקית והמטרות העסקיות שלכם.
  • מתאים לפרויקטים קטנים – רוב החברות פחות אוהבות פרויקטים מאוד קטנים ונקודתיים, שנגמרים תוך שבוע. הסיבה לכך היא שמדובר במאמץ רב של עבודה, אך מעט מאוד תוצאות משמעותיות בשטח. לכן, לפרויקטים מאוד קטנים וממוקדים כמו עיצוב דף נחיתה אחד, ייתכן ופרילנסר יותר מתאים מחברה. מצד שני, סביר להניח שהמחיר של פרילנסר וחברה לבניית אתרים יהיו דיי זהים על פרויקטים כאלו, צריך לבחון מקרוב.

חסרונות בניהול ועבודה עם מעצב אתרים עצמאי

  • חוסר יציבות לאורך זמן – כאשר פונים לאדם עצמאי ופרטי, אי אפשר לסמוך על יציבות לאורך זמן והבטחה כי הוא ישאר בשוק בטווח הארוך. במידה והעצמאי יצא לחופש ארוך או לחילופין החליט לעזוב את המקצוע – אתם נשארים בלי תמיכה, תחזוקה ויכולת להמשיך עבודה רציפה על האתר שלכם.
  • חשיבה ויכולת של אדם אחד – מעטים מעצבי האתרים שיוכלו לספק לכם פתרון של הכל-כלול, ובית אחד לכל הצרכים שלכם. תהליך עיצוב אתר ובניית אתר נכונה, כוללת בתוכה אפיון, חשיבה שיווקית מעמיקה, בנייה נכונה של קוד האתר, הכנת ממשק משתמש ועוד. תהליך בניית אתר דורש חשיבה ועשייה של צוות המקדיש עצמו למען המטרה.

מעוניינים בפגישה עם חברה לעיצוב אתרים?

אז יש יתרונות לחברת עיצוב אתרים, וישנם גם יתרונות בעבודה מול פרילנסר. מה מתאים לכם? אנחנו ממליצים לבחון מקרוב מאוד את המטרה העסקית שלכם, מה האתר אמור לייצר, איך ובאלו אמצעי שיווק, וללכת עם ההצעה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. אבל לפני שלוקחים החלטה, כדאי להתייעץ עם אנשים מנוסים בתחום אשר מכירים אותו מבפנים ומבחוץ. אתם תמיד מוזמנים לפגישה ראשונית ללא עלות עם הצוות המקצועי שלנו!

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.