דגשים לבניית עמוד צור קשר בתהליך בניית אתרים

דגשים לבניית עמוד צור קשר בתהליך בניית אתרים

למה בכלל יש עמוד "צור קשר" באתר, עצרתם פעם לחשוב? רוב האנשים חושבים שעמוד צור קשר נועד כדי, טוב זה השם, ליצור קשר. זה נכון, פעם זה היה אפילו עוד יותר נכון, אבל זה לא באמת באמת נכון. או אם נדייק, פעם, לפני שהיו דברים מורכבים כמו תיבות יצירת קשר, אפשרות להתקשר בלחיצת כפתור מהנייד, וכל מיני תחכומים מודרניים עכשוויים – אם רצית ליצור קשר עם חברה היית נכנס לעמוד צור קשר. אבל היום?

דגשים לעמוד צור קשר – עדיין יש כאלו שמשתמשים בזה!

טוב, אז קודם כל באמת יש כאלו שעדיין חשוב להם או הורגלו ליצור קשר דרך העמוד הזה. אבל זו ממש בעיה, כי אתם – בתור בעלי האתר – בטח חושבים שזה מה שצריך לעשות בעמוד הזה, לתת את פרטי הקשר שלכם וזהו. אם כך אתם חושבים, אז טעיתם בגדול!

בואו נזכור שחברת all internet חושבת עם הראש בתוך בריכת השיווק. והבריכה הזו ממש לא אוהבת להיות ריקה! במילים אחרות, אם יש לי עמוד שלם מול העיניים שכל מה שיש בו זה תיבת יצירת קשר וטלפון, אז כנראה שעשיתי משהו ממש לא נכון מבחינה שיווקית… כי בעצם, איפה הסיבה לפעולה? איפה ההנעה לפעולה? איפה הדבר הזה שאומר – "כן, זה הטלפון שלי, אבל אם אתה לא מתקשר עכשיו עכשיו עכשיו פספסת!".

עמוד צור קשר – מי משתמש בזה בכלל?

עמוד "צור קשר" משומש בעיקר על ידי שני סוגי משתמשים:

1 – מי שלא מצא פרטי קשר בדרך אחרת באתר

אם הגעתם למצב הזה, סימן שעשיתם משהו ממש לא טוב באתר שלכם. הדבר הכי חשוב ללקוחות זה שיהיה להם קל ליצור קשר, אחרת הם פשוט מפסיקים לנסות (ולא תאמינו כמה מהר). וכשהם מפסיקים לנסות, הם מוצאים מישהו אחר (גם אם אתם חושבים שאין לכם תחליף).

אז אם הלקוחות שלכם הרימו ידיים ויצרו קשר רק דרך העמוד הזה, סימן שמשהו שאתם עושים באתר פשוט לא עובד. אולי יש בעיה בתיבות יצירת הקשר, אולי לא ברור איפה הן, אולי הטלפון המוצג לא נכון, וכדומה. זה הזמן לבדק בית, שיפוצים ואם צריך – אולי גם להחליף את האתר… וזו ממש לא בדיחה.

2 – מי שרגיל לזה

ישנם עדיין אנשים רבים שפשוט מאוד רגילים ליצור קשר דרך עמוד יצירת קשר. זה לא הגיוני, זה לא רציונלי, וזה גם לא אומר שעשיתם משהו לא בסדר באתר. הם פשוט רגילים לזה.

את האנשים הללו (והאמת שגם את אלו מהסעיף הקודם, אפילו אם צריך לשפץ דברים באתר) אתם רוצים להרשים. אתם רוצים להשאיר אותם עם טעם טוב בשניה שהם מרימים צלצול. אתם רוצים להכין אותם לשיחה שהולכת להגיע, ולוודא שהם מבינים טוב טוב שאתם האופציה הטובה ביותר.

בניית עמוד יצירת קשר – כך תעשו את זה!

תתחיל לחשוב מחוץ לקופסה. וכשיצאתם מהקופסה, תתחילו לחשוב איך לבנות אותה אחרת. אז עשיתם עמוד צור קשר, פנטסטי. זה חשוב. עכשיו רק תוודאו שיש בו דברים שיפתיעו את המשתמש:

  • פרופיל חברה מקוצר עם כל ההיילייטס של ההצלחה שלכם.
  • תמונות של העסק והצוות – וכאלו שעושות טוב בלב!
  • "שאלות שחשוב לשאול אותנו" – כדי שהלקוח יגיע עם שאלות מוכנות מראש שאתם רוצים שהוא ישאל.
  • "למה אנחנו?" – כמה נקודות שמסבירות למה אתם תותחים.
  • סרטון קצר על השירות שלכם (יש דבר יותר מרשים מזה רגע לפני שאתה הולך לחוות את זה בעצמך?!)

במילים אחרות, תתחילו לחשוב איך לוקחים דבר גנרי, כללי ומיותר לחלוטין והופכים אותו לחוויה! לא פחות ולא יותר. ואם אתם צריכים עזרה בנושא, דברו אתנו ב-all internet, והצוות המקצועי שלנו ישמח לעזור ולחשוב יחד אתכם על איך מייצרים עמוד "צור קשר" שימיר לכם יותר לקוחות.