למה בכלל יש עמוד "צור קשר" באתר, עצרתם פעם לחשוב? רוב האנשים חושבים שעמוד צור קשר נועד כדי, טוב זה השם, ליצור קשר. זה נכון, פעם זה היה אפילו עוד יותר נכון, אבל זה לא באמת באמת נכון. או אם נדייק, פעם, לפני שהיו דברים מורכבים כמו תיבות יצירת קשר, אפשרות להתקשר בלחיצת כפתור מהנייד, וכל מיני תחכומים מודרניים עכשוויים – אם רצית ליצור קשר עם חברה היית נכנס לעמוד צור קשר. אבל היום?
טוב, אז קודם כל באמת יש כאלו שעדיין חשוב להם או הורגלו ליצור קשר דרך העמוד הזה. אבל זו ממש בעיה, כי אתם – בתור בעלי האתר – בטח חושבים שזה מה שצריך לעשות בעמוד הזה, לתת את פרטי הקשר שלכם וזהו. אם כך אתם חושבים, אז טעיתם בגדול!
בואו נזכור שחברת all internet חושבת עם הראש בתוך בריכת השיווק. והבריכה הזו ממש לא אוהבת להיות ריקה! במילים אחרות, אם יש לי עמוד שלם מול העיניים שכל מה שיש בו זה תיבת יצירת קשר וטלפון, אז כנראה שעשיתי משהו ממש לא נכון מבחינה שיווקית… כי בעצם, איפה הסיבה לפעולה? איפה ההנעה לפעולה? איפה הדבר הזה שאומר – "כן, זה הטלפון שלי, אבל אם אתה לא מתקשר עכשיו עכשיו עכשיו פספסת!".
עמוד "צור קשר" משומש בעיקר על ידי שני סוגי משתמשים:
אם הגעתם למצב הזה, סימן שעשיתם משהו ממש לא טוב באתר שלכם. הדבר הכי חשוב ללקוחות זה שיהיה להם קל ליצור קשר, אחרת הם פשוט מפסיקים לנסות (ולא תאמינו כמה מהר). וכשהם מפסיקים לנסות, הם מוצאים מישהו אחר (גם אם אתם חושבים שאין לכם תחליף).
אז אם הלקוחות שלכם הרימו ידיים ויצרו קשר רק דרך העמוד הזה, סימן שמשהו שאתם עושים באתר פשוט לא עובד. אולי יש בעיה בתיבות יצירת הקשר, אולי לא ברור איפה הן, אולי הטלפון המוצג לא נכון, וכדומה. זה הזמן לבדק בית, שיפוצים ואם צריך – אולי גם להחליף את האתר… וזו ממש לא בדיחה.
ישנם עדיין אנשים רבים שפשוט מאוד רגילים ליצור קשר דרך עמוד יצירת קשר. זה לא הגיוני, זה לא רציונלי, וזה גם לא אומר שעשיתם משהו לא בסדר באתר. הם פשוט רגילים לזה.
את האנשים הללו (והאמת שגם את אלו מהסעיף הקודם, אפילו אם צריך לשפץ דברים באתר) אתם רוצים להרשים. אתם רוצים להשאיר אותם עם טעם טוב בשניה שהם מרימים צלצול. אתם רוצים להכין אותם לשיחה שהולכת להגיע, ולוודא שהם מבינים טוב טוב שאתם האופציה הטובה ביותר.
תתחיל לחשוב מחוץ לקופסה. וכשיצאתם מהקופסה, תתחילו לחשוב איך לבנות אותה אחרת. אז עשיתם עמוד צור קשר, פנטסטי. זה חשוב. עכשיו רק תוודאו שיש בו דברים שיפתיעו את המשתמש:
במילים אחרות, תתחילו לחשוב איך לוקחים דבר גנרי, כללי ומיותר לחלוטין והופכים אותו לחוויה! לא פחות ולא יותר. ואם אתם צריכים עזרה בנושא, דברו אתנו ב-all internet, והצוות המקצועי שלנו ישמח לעזור ולחשוב יחד אתכם על איך מייצרים עמוד "צור קשר" שימיר לכם יותר לקוחות.
אתר מונגש
אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.
סייגי נגישות
למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר
רכיב נגישות
באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.