עיצוב אתרים לעסקים, כשמיתוג פוגש אתר אינטרנט

בוודאי יצא לכם לא פעם להיתקל באתר של חברה או עסק שגרם לכם ממש להתלהב. יש סיבה לכך שאתרים מסוימים עובדים נהדר, אתרים שגורמים לגולש לאינטראקציה ומניעים אותו לפעולה, והסיבה לכך קשורה במושג "חוויית משתמש".
כשאנחנו מתייחסים לחוויית המשתמש, למעשה אנו מדברים על אחד המרכיבים הקריטיים ביותר מבחינת נוחות ושימושיות, ויש לכך השפעה ישירה על היכולות השיווקיות של האתר. באופן מפתיע, הבסיס לחוויית המשתמש ולכיף הזה בגלישה מתחיל בעיצוב אתרים מקצועי לעסקים.

בניית אתרים מוצלחים מתחילה בעיצוב מקצועי

כן, אפשר לבנות אתר מוצלח גם ללא התאמת העיצוב במיוחד למותג ולנראות שלכם. אך אל תטעו, זה ממש לא מומלץ.
אתר עסקי שעושה את העבודה הוא אתר משויף היטב, שבנו אותו מתוך חשיבה ייעודית לעסק שלכם: איך הלקוחות שלכם צורכים את השירות/מוצר שלכם? מה יגרום להם לרצות ולרכוש עוד? מה ישכנע אותם שלכם יש את התשובה למה שהם צריכים? עיצוב אתרים עסקיים חייב לתת את המענה המקצועי על כך.
גלשו לאתרים מקצועיים של החברות המובילות במשק, כמו למשל האתר של חברת שטראוס, או קוקה קולה, או אפילו של חברת רכב כגון Kia Motors. לכל אחד מהאתרים הללו יש את התחושה והאווירה הייחודיות למותגים הללו. למשל, במקרה של קוקה קולה זה יהיה עיצוב צעיר ורענן, שמעביר את ההרגשה המלווה בשתיית אחד המשקאות של החברה.
עיצוב אתר כזה הצריך לא מעט חשיבה ועבודה מהצוות המקצועי – איך אני גורם ללקוח להרגיש שהוא הגיע לאתר של קוקה קולה? איך אני גורם ללקוח למצוא בדיוק את מה שהוא מחפש, אך גם ליהנות מהשהות באתר? עיצוב אתרים לעסקים זו אומנות לכל דבר, וכשעושים אותה כמו שצריך האתר משדר ללקוח הפוטנציאלי את המסר העסקי, התדמית, האווירה והתחושה שהם ייחודיים רק לעסק שלכם.

חוויית משתמש מתחילה באספקט הוויזואלי

האדם אינה חיה רציונלית, למרות שאנחנו מאוד אוהבים לחשוב שכן. אבל הרבה לפני שהמוח מתחיל לעבד את הדברים שאנחנו רואים לכדי מחשבות הגיוניות – עוד קודם לכן יש בנו רושם ראשוני.
כאשר לקוח פוטנציאלי מגיע לאתר, עוד לפני שהוא מתחיל לעשות אחד ועוד אחד, הוא מקבל תחושה מהעיצוב והנראות של האתר. התחושה הזו יכולה להיות טובה ומשרת בטחון, או מצד שני היא יכולה לגרום ללקוח הפוטנציאלי לפקפוק. אך אל תטעו – הפקפוק לא יהיה באתר, אלא במותג והחברה אשר האתר נושא את שמה.
עוד לפני שהלקוח מתחיל בשימוש הרלוונטי עבורו באתר, עוד לפני שהוא בוחן את המוצרים או משוטט באתר וקורא תכנים – הדבר הראשון שהוא קולט זה המראה. אם האתר נראה מקצועי, מפולש, מרגיש ברמה גבוהה אשר תואמת את העסק שלכם – הלקוח ירגיש שהוא הגיע למקום הנכון. לעומת זאת, אם הוא יגיע לאתר שנראה בינוני, או כמו תבנית משוכפלת שרק החליפו תמונה פה ושם – הוא ירגיש בלבול, אולי זה לא האתר הרשמי? אולי זו לא חברה מקצועית? מה שנפגע היא תחושת האמינות בכם.

האומנות של עיצוב אתרים לעסקים

בניית אתרים מוצלחים לעסקים היא בהחלט עבודה מורכבת, אך כאשר העיצוב נעשה בצורה מקצועית – יש יד מכוונת ודרך פעולה. מעצב אתרים מקצועי יודע ליצור לא רק את השלד עליו נבנה האתר, אלא גם להפיח בו חיים ולגרום לאתר לאופי ייחודי. אל תטעו, זוהי אומנות שיווקית לכל דבר.
מטרתו של כל אתר היא המרת לקוחות פוטנציאליים לכדי לקוחות ממשיים, לתת ללקוח את התחושה הטובה שדיברנו עליה. אין זה דבר פשוט כלל וכלל. לכן מדברים על המטרה של אתר עסקי במובנים של הנעה לפעולה – משהו צריך לגרום ללקוח לעשות פעולה – להשאיר פרטים, ליצור קשר, לבצע רכישה, וכו'. כיצד עושים זאת? בראש ובראשונה באמצעות שימוש בערכי המותג שלכם ברמה העיצובית, תוך שילוב של אלמנטים המכווינים את הלקוח אל עבר המקומות הנכונים – תיבת לידים, עמוד צור קשר, ביצוע רכישה וכדומה. כאשר האתר שלכם תוכנן על ידי מעצב, כל אלו יהיו טבעיים וזורמים, באופן מושלם לעסק שלכם.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.