מה זה בכלל אומר – "חברת בניית אתרים"?

אחת השאלות המוזרות לשאול, לא? זה נשמע כל כך פשוט… חברת בניית אתרים. זו חברה שבונה אתרים, לא? אז זהו, שזה לא כל כך פשוט, וזה גם לא תמיד כל כך נכון. כשאתם בוחרים בחברת בניית אתרים אתם לא תמיד יודעים במי אתם בוחרים והאם הם באמת חברה לבניית אתרים. בואו נעשה סדר בדברים –

חברת בניית אתרים – לא כל מי שבונה אתר…

זו האמת. וחשוב מאוד להבין את זה, כי לא תמיד יאמרו את זה בפה מלא – הרבה חברות שמתעסקות באינטרנט יכולות לבנות לכם אתר, זה ממש לא הופך אותם לחברה לבניית אתרים. או ליתר דיוק, זה לא אומר שבזה הם מתמחים. ולמה זה בכלל חשוב לכם?

חברת בניית אתרים – כי שיווק באינטרנט זה לא אותו הדבר…

אנחנו תמיד מתגאים בכך שאצלנו, אול אינטרנט, אנחנו מתמחים בבניית אתרים מהזווית של שיווק. וזה נכון, אבל אנחנו לא חברת שיווק. אם יפנה אלינו לקוח לבצע שלטי חוצות – זה לא בדיוק מה שאנחנו עושים, וסביר להניח שלא נעשה את זה מוצלח.

אותו הדבר גם להפך, לפנות לחברת שיווק כדי לבנות אתר? חשבו על זה רגע, מי עובד אצלהם? כנראה משווקים. האם ההתמחות שלהם היא בניית אתרים? כנראה שפחות. זאת אומרת, הם יכולים לבנות אתר – אולי אינהאוס, אולי באמצעות פרילאנסר – אבל זה לא אומר שהם מתמחים בבניית אתרים. ומה המשמעות של זה על העסק שלכם?

חברת בניית אתרים – למה לא לעשות דרך חברות אחרות?

בסופו של דבר אתם צריכים כלי עבודה. עיצוב אתרים המשמעות שלו היא לבנות אתר מעוצב בהתאם לצרכים שלכם. אול אינטרנט בונה ומעצבת אתרים בראש שיווקי, במילים אחרות – אנחנו חושבים על איך אתם הולכים לשווק באמצעות האתר. איך אתם הולכים להגדיל את העסק שלכם באמצעות האתר. איך אתם הולכים למכור באמצעות האתר. אבל האתר עצמו הוא רק כלי עבודה.

כשבונים אתר אצל חברה שהמומחיות שלה היא לא בניית אתרים, השאלה הקריטית הזו – איך מהבחינה הפרקטית – פחות רלוונטית. יותר מעניין שהאתר יתקיים, ושיהיה סך הכול טוב. אבל טוב למה? איך הופכים אתר לשיווקי, לא מבחינת זה שהוא רק יציג את המוצר – אלא מבחינה פונקציונלית! זו כבר בעיה שרק מתכנתים ומאפיינים איכותיים יכולים לגשת אליה.

חברת בניית אתרים – טוב, אבל יש גם חברות אחרות באינטרנט…

נכון, יש חברות קידום, חברות שמתעסקות במידע, חברות שמתעסקות בתכנות, וכדומה. כולן יכולות לבנות אתר כנראה. אבל האם הוא יהיה אתר שישרת אתכם? או אתר שיהיה שם, בחלל באינטרנט, מקודם יותר או פחות, אבל לא יהיה מוכוון למכירות ושיווק?

קחו לדוגמה אתר תדמית: בניית אתרים לעסקים שמיועדים לעשות עבודה תדמיתית נשמע לכאורה כמו אתר יפה, נעים, מזמין, עם מידע מקיף עליכם ועל העסק שלכם. זה חשוב מאוד, אין ספק! אבל מה אפשר כבר לעשות עם האתר הזה? איך משווקים אתו? איך מוכרים אתו? אפשר בכלל למכור אתו? אנחנו מזמינים אתכם לבחון את אחד המאמרים שלנו בנושא (למשל – " בניית אתר תדמיתי – למה בעצם?" >> ) ולראות עד כמה הנושא הזה יכול להיות קריטי בעסק שלכם.

אתר תדמית הוא לא סתם אתר סטטי, הוא אתר שנועד לשיווק באינטרנט. אתם לא רוצים לפספס לקוחות רק בגלל שהאתר אומנם יפה אבל ממש קשה ליצור קשר עמכם דרכו… ותתפלאו, אבל להשאיר טלפון ותיבת פניות זה המינימום של המינימום שאפשר לעשות, אבל זה ממש לא מתחיל לגרד את המושג "המרת לקוחות".

בניית אתרים היא אומנות, ואנחנו לא סתם אומרים את זה – תבדקו אותנו. לגשת לבניית אתרים עם מומחיות בשיווק, יכול לשנות משמעותית את התוצאות העסקיות שלכם. אבל זה לא אומר שכל מי שיודע שיווק יכול לבנות אתר… רוצים להבין קצת יותר על שיווק ובניית אתרים שמייצרים תוצאות? הקפה כבר מתחמם, בואו לפגישה!