בואו נודה באמת לרגע אחד.. בניית אתר מקצועי ללקוח זה תהליך מורכב שדורש הרבה יצירתיות, תשומת לב והשקעה.
אנחנו צריכים לקלוע לטעם של הלקוח, לקהל הלקוחות שלו, להתאים את העיצוב של האתר בוללתדמית של הלקוח ולהכין תשתית לגוגל ועוד ועוד ועוד..

התפקיד שלנו הוא לעזור לך לבנות אתר מקצועי בקלות, ולהוביל אותך כל שלב בדרך לעבר בניית אתר שיעזור לך להשיג תוצאות.
בניית אתרים זהו תהליך מורכב, ובכדי לעשות אותו באופן מקצועי, כדאי לבחון מהו המוצר שמציעים לכם. לא כל האתרים נולדו אותו הדבר.

מה נדרש עבור בניית אתר מקצועי?

אפיון צרכים

לפני כל בניית אתר, יש לעשות אפיון ראשוני המגדיר מהם הצרכים שלך. האם כדאי לבנות אתר חנות? האם הדרך הנכונה היא אתר תדמית פשוט, אם אמצעי סליקה? האם כדאי לך להקים פורטל אינטרנט מקצועי? בשלב אפיון הצרכים, אנחנו בודקים את הצורך האמיתי של העסק שלך וכך עוזרים לך להחליט ביחד איתנו מה המוצר שהכי יתאים עבורך.

שיווק אתרים זהו לב העיניין

לב ליבו של תהליך בניית אתר מקצועי זהו שיווק מוצלח! שיווק באינטרנט, ובפרט שיווק אתרים מוצלח זוהי מיומנות. בשביל לגרום לאתר לעבוד, צריך להבין את הצורך האמיתי של העסק. שיווק אתרים לא עוסק רק בשאלה "מה" אני בונה, אלא "איך" אני מגיע לתוצאה הרצויה. קודם כל מאפיינים את הצרכים הספציפיים של בית העסק, ומה אנחנו מנסים להשיג בעזרת האתר. בשלב הבא, אנחנו מגלים את האיך מהצד של השיווק. מה חשוב שיהיה באתר, מהם קווי המתאר הכלליים ואיך קולעים ללב הלקוח שלנו. האם יש סרטוני וידאו רלוונטיים ללקוח?

ממשק משתמש מנצח

רגע לפני עיצוב אתר, אנחנו עושים סקיצת קווים כללית. סקיצת הקווים זוהי תוכנית המתאר הכללית, ובעזרתה אנחנו יודעים מה יהיה באתר לפני שמעצבים אותו. זהו בעצם שלד האתר שלך. אם נשתמש לרגע באנלוגיית עולם הבנייה, זהו התפקיד של אדריכלים. באותה האנלוגיה, עיצוב פנים הבית שקול בעצם למלאכת עיצוב האתר.

עיצוב אתרים שמשדרגים ללקוח

עיצוב האתר מתבצע לפי המיתוג והצרכים השיווקיים שלך. קודם כל אנחנו מנסים להבין מה העסק צריך לשדר ללקוחות מבחינת העיצוב. לא לכל לקוח יתאים אותו העיצוב ואותה המטרה. בשלב הבא אנחנו בוחנים אלו עמודים זקוקים לדגש מיוחד, ומה נכון לשדר ללקוחות שלך בכל אחד מהעמודים האלו. עיצוב אתר מוצלח יגרום ללקוחות שלכם להתחבר לאתר באופן רגשי וכך ייצר יחס המרות גבוה יותר (לקחת לקוח מתעניין, ולהפוך אותו ללקוח שרכש מוצר).

הובלה וניהול פרוייקט

בכדי לייצר מוצר טוב, נדרשות מספר מיומנויות.

ניהול פרוייקט – ניהול הפרוייקט דורש יכולת לעמוד בזמנים ולתאם בין גורמים. כל שלב בתהליך צריך להיות מתועד, רשום ומסודר – בכדי שאפשר יהיה לוודא כי השלב בוצע בהצלחה.

יכולת הובלה – להוביל לקוח לפרוייקט מוצלח זוהי מיומנות! לקוח שמגיע לתהליך בניית אתר, לא מכיר את רזי המקצוע. הוא לא בטוח במה להתמקד, או מהם השלבים לבניית אתר מוצלח. אחרי מאות אתרים מוצלחים, אנחנו יודעים להוביל את הלקוח בתהליך של בניית אתר ועזור ללקוחות להתמקד בעיקר ולא בתפל.

שירות מקיף – אנחנו נותנים שירות מקיף עם תזכורות בדואר אלקטרוני ועזרה ללקוחות בכדי לסייע להם להתקדם עם הפרוייקטים שלהם. מאוד חשוב לנו שללקוחות תמיד יהיה מענה מדוייק מאיתנו.

יציבות לאורך זמן – חברה שפועלת לאורך זמן, צוברת ניסיון ומיומנות בתחום שלה. מאוד חשוב לקבל מוצר חברה מיומנת שנשארת בחוד החנית של הטכנולוגיה, ויודעת להרים מוצאים איכותיים לאורך זמן. אתר צריך לעבור תחזוקה שוטפת ולהתאים לעסק שלך במהלך השנים הבאות, ולא להחליף אותו כל שנה.

בניית אתר אינטרנט ממוקד מטרה מתחילה באפיון מסודר

אז תהליך בניית אתר באופן מקצועי, מתחילה ברגע האפיון. באפיון קודם כל בוחנים את מטרות האתר, התכנים השיווקיים, העיצוב, קווי המתאר של האתר. כל זה מכתיב לנו את המשך הדרך, וכך אנו יודעים באופן מדוייק מה אנחנו בונים ולשם מה אנו בונים. במהלך בניית האתר, מנהל הפרוייקט שלך ממוקד ויודע מה הצעד הבא בזכות האפיון.

קל להבין שתהליך בניית אתר תדמית יהיה שונה מתהליך בניית אתר חנות. הדגשים יהיו שונים, והדרך לפנות ללקוח היא שונה. גם בתחום בניית אתרי תדמית יש הבדלים מהותיים בין עסק לעסק בהתאם לסוג העסק, קהל הלקוחות שלו והנישה הספציפית בה העסק מעוניין לפעול.
בעזרת האפיון המסודר, נדע לבנות אתר אינטרנט ממוקד מטרה שמשרת את לקוחותיו ומשיג תוצאות לעסק. המשך התהליך יתבסס על תוכנית אב זו.

חוויית המשתמש בתהליך בניית אתר תדמית

הלקוח שלכם מחפש את המעניין והמקצועי, את השיעור האיכותי ביותר לצרכיו, וכמובן גם את החוויה האידיאלית ביותר עבורו. החוויה שתעזור לו להבין שהוא בחר בכם בתור הספק שלו, ועשה בחירה חכמה. חוויית משתמש באתר זהו הבסיס להצלחה או כישלון עסקיים באתר. כחלק מתהליך בניית אתרים, יש לוודא הלקוח מקבל את החוויה הטובה והאפקטיבית ביותר.

תפריט שונה למחשב שולחני, ולטלפון חכם
הוספת טלפון יצירת קשר המופיע רק לטלפונים חכמים
טלפון "נגיש בקליק" שמחייג ברגע שלוצים על המספר המופיע
כפתור המחזיר את הגולש חזרה למעלה
תפריט-צד המאפשר יצירת קשר מהירה להמרות
טופס "יצירת קשר" בתחתית עמודי מאמרים.

כל אלו היו דוגמאות לחוויית משתמש טובה באתר תדמית. כמובן שכל פעם נשתמש באלמנטים שונים, בהתאם למצב הרצוי.
בניית אתר מקצועי לעסק דורשת הרבה מיומנות וידע בתחום, וחיבור בין תחומים שונים של התמחות.
לב ליבו של תהליך בניית האתר, זהו השיווק. שיווק אתרים שנעשה היטב, יוודא כי ההשקעה שלכם תניב פירות ותעזור לכם

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.