"זה נשמע כל כך פשוט… באמת, הרי זה ברור מאליו! אתר שהוא לא לעסק יכול לעשות מה שהוא רוצה, ואתר לעסק בעצם מוגבל, הוא צריך להיות עסקי, הוא צריך…"
עצרו הכול. הניחו לרגע את כל השמועות ששמעתם מאלפי בוני אתרים ומומחים למיניהם. עשו ניסוי קטן – חישבו על כל העסקים שאתם מכירים, מכל התחומים, פרטיים או ציבוריים, חנויות, ספריות, ספקים, נותני שירות, וכל מה שעולה ברוחכם. עכשיו ענו רק על השאלה הבאה: האם באמת כולם נראים אותו דבר? ברור שלא…

"ככה נראה אתר תדמית עסקי!"

פעם היה יועץ עסקי שאמר ללקוח שלו ש-"כדי להיות עסקי הוא צריך…", עם המון הסברים על "ככה נראים עסקים בתחום שלך". זה כבר מזמן לא נכון. הימים האפורים של עסקים בעניבות, שבהם כולם עובדים אותו הדבר, כולם חושבים אותו הדבר, כולם מדברים אותו הדבר – בקיצור פס ייצור – זה כבר מזמן מאחורינו.
העולם העסקי של היום הוא מגוון, עם היצע מטורף ומסקרן, וכל עסק מציג את מרכולתו בדרך ייחודית לו. אפילו מכולות שכונתיות, העסק הכי יבש בספר לכאורה, היום כבר הפכו להיות מותג בוטיק כשכל שכונתית מציגה את עצמה באופן יותר מסקרן וכיפי מאחרות. שמעתם על מכולת שכונתית שמציעה טעימות יין לפני עשר שנים? רק השבוע נתקלנו באחת. ולא סתם טעימות יין, אלא יין בוטיק סופר איכותי, כזה שכל בקבוק עולה כמו הקניות שאתם עומדים לעשות במרכולית.
אז את הקלישאה הזו של "ככה נראה אתר עסקי" גם עדיך שתשכחו ממנה. אין נוסחת קסם לאתר עסקי, ממש כמו שאין נוסחת קסם לשיווק לעסק שמתאימה לכל העסקים באותה צורה. כשמדברים ונושמים שיווק, מדברים למעשה על ייחודיות, וזה מה שמעניין אותנו באמת – איך מציגים את העסק שלכם בצורה ייחודית לכם.

אם אין נוסחת קסם לאתר עסקי, אז מה יש?

יש אתכם. ולא, זו לא בדיחה – זה הדבר הכי חשוב שיכול להיות בעולם העסקים. וכעת נסביר –
אם אנחנו רוצים להגיע לאתר תדמיתי, לאתר עסקי, אשר מתאים בדיוק לכם ומוכר את מה שיש לכם להציע, אנחנו חייבים לדבר את השפה הייחודית שלכם. זה הכוח האמתי של עיצוב אתרים, החשיבה מחוץ לקופסה שבה לוקחים עסק ייחודי, שאין כדוגמתו בשוק (ואתם ייחודיים גם אם אינכם יודעים זאת), ומצליחים לתרגם את הייחוד שלו לעולם הדיגיטל.

איך עושים את זה? בדיוק כמו שאמרנו, זורקים את נוסחאות הקסם של שנות השמונים לפח, ומתחילים לחשוב מתוך העיניים העסקיות שלכם. שואלים את השאלות הקשות:

  • מה מיוחד בכם ואיך אפשר לתרגם את זה לאתר?
  • מה הלקוחות רוצים מכם, ואיך הם יאהבו להתנסות בזה באופן דיגיטלי?
  • מה אתם הולכים לעשות עם האתר, ואיך זה קשור לשיטת השיווק הייחודית לכם?
  • איך אפשר להעביר את המסר העסקי שלכם בדרך מעניינת ומסקרנת באינטרנט?

לא שוכחים לרגע אפילו שמדובר בחברה ייחודית, עד כמה שזה נשמע קלישאתי. כי זו הדרך היחידה למצות את היופי העסקי שלכם, ולתרגם אותו לאתר שיגרום ללקוחות שלכם לשוב פעם אחר פעם. אם אתם רוצים דוגמה חיה לכך, פשוט תיכנסו לאתרי חנות (eCommerce), ותוך מספר רגעים תראו מה הופך חנות מוצלחת לכזו שלא תרצו לחזור אליה.

אם זה מורכב באתרי חנות, באתרי תדמית או אתרים של נותני שירות זה מורכב עוד יותר. מדוע? כי כאן התדמית העסקית שלכם היא העיקר. אין מוצר, יש אתכם. שיווק לעסק כזה חייב מומחים לשיווק, שיודעים לזהות את הייחוד שלו ולתרגם אותו לאתר עסקי מעולה.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.