בניית אתר אינטרנט לעסק המספק שירות

עסקים המספקים שירות מסוים, לרוב נתקלים בבעיות שעסקים קמעונאיים כגון חנויות אינם סובלים מהם. במיוחד כאשר מדובר בשיווק באינטרנט, או במכירות אונליין, עסקים בתחום השירות מוצאים שזה הרבה יותר קשה ומורכב להגיע ליעדים שהם הציבו. בואו ננסה להבין לרגע מהם הקשיים, וכיצד בעצם אפשר להתגבר על כך ברגע שמתחילים לחשוב שיווק בכל מה שקשור לבניית אתר אינטרנט.

בניית אתר אינטרנט לעסק שירותי – מה בעצם הבעיה?

בניית אתר אינטרנט לעסק המספק שירות

בניית אתר אינטרנט לעסק המספק שירות

כשמדברים על מוצר, הרבה יותר פשוט, כולם יודעים ממה המוצר מורכב (יש גם פירוט), מה הוא מכיל, מה הוא עושה, ואפשר לספק לא מעט מדריכים וסרטונים לגבי השימוש. גם לגבי איכות כללית אפשר לדעת על פי היצרן, מדינת הייצור, וכדומה.

לעומת זאת, עסקים בתחום השירות צריכים להיאבק לא מעט על מנת להסביר את איכותם:

  • איך אני יכול לדעת שאתה יותר טוב מהמתחרים? ועוד עם כל כך הרבה מתחרים בשוק…
  • מה אפשר להבין על ההכשרה של העסק בתחום?
  • מה בעצם העסק עושה בפועל, בשונה מאחרים?

עסקים המציעים שירות, צריכים להסביר כיצד הם מוצלחים יותר מאחרים, אבל לפעמים ברמה בסיסית הרבה יותר – מה הם בכלל מציעים. פעמים רבות, הלקוח בכלל לא מבין בתחום המדובר, וכך נוצר מצב שבו מורכב ביותר לתת ללקוח הסבר משכנע למה לקנות. מסיבה זו, הרבה יותר קשה לעשות מכירה באינטרנט של שירות מאשר מוצר פיזי.

בניית אתר אינטרנט לעסק שירותי – אתרי תדמית והזווית השיווקית

מאחר ולעסקי שירות כל כך קשה להסביר להגיע למכירה באינטרנט, רובם נסוגים במהירות – ולא בהכרח בצדק – לפתרון של אתר תדמית. הרי אתר כזה אמור להציג מה אני עושה, מה הניסיון שלי, מה היתרונות שלי, כמו כרטיס ביקור דיגיטלי. הבעיה עם אתרי תדמית סטטיים כאלו היא שהם פשוט לא מספקים תוצאות מרשימות. מדוע? בדיוק מאותה הסיבה, הם לא מכוונים ללקוח, הם כמו כרטיס ביקור – מעניינים רק את מי שכבר התעניין. וגם אז ההמרות שלהם לא משהו.

כשמתחילים לחשוב על בניית אתר אינטרנט עסקי, כדאי לגשת לכך מהזווית השיווקית. פתאום מתחילים להבין משהו על "מה הלקוח רוצה ממני", ולמה זה הרבה יותר חשוב מכל "מה שאני חושב שחשוב בי". פעמים רבות, ישנו פער עצום בין מה שהלקוח חושב עליכם לבין מה שאתם חושבים עליכם, ומה שהלקוח מתעניין – זה מוקד הליבה.

אפשר לבנות אתר מאוד שיווקי לעסקי שירות, פשוט תתמקדו בלקוח! ספרו לו את היתרונות שלכם, אבל שלבו זאת בתוך עולם תוכן עשיר שמספק ללקוח שלכם ערך מוסף, למשל

  • הסברים על השירות המלווים באילוסטרציה (במקצועות הרלוונטיים), אולי אפילו סרטונים.
  • צ'אט חי באתר עם נציג (משפר המרות, ונותן הסברים באופן מיידי!).
  • הנעה לפעולה, הנעה לפעולה, ושוב פעם – הנעה לפעולה! מה הלקוח צריך לעשות עכשיו?
  • אתר מתעדכן, חי, עם כתבות מהתקשורת, מהתחום, ומידע מעניין מתחלף.

במילים אחרות, כשמתחילים לחשוב "איך אני גורם ללקוח להתעניין", מתחילים להבין שבעצם מה שחשוב זה החוויה. לקוח שמרגיש שהוא הגיע למקום הנכון, רוצה עוד מאותו הדבר. הוא רוצה לתקשר אתכם. הוא רוצה להתעניין בעבודה משותפת.

אם אתם מעוניינים להקים אתר לעסק בתחום השירות, אולי כדאי לעצור ולחשוב קצת לפני שמחליטים על איזה סוג אתר הולכים. אתם תמיד מוזמנים לפגישת היכרות עם הצוות שלנו ב – all internet, ויחד נחשוב וננסה לפצח את האגוז השיווקי של העסק שלכם! ואל תשכחו, האתר הטוב ביותר הוא זה שגורם לי לומר – "אני רוצה עוד מזה!"

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.