אתר תדמית זהו חלון הראווה שלכם ברשת. כל עסק זקוק לחלון ראווה שדרכו יוכלו העוברים והשבים לראות את המוצרים והסחורות, להתרשם מעיצוב הפנים בחנות ולהתפתות להיכנס ולהפוך ממתעניין ללקוח משלם. בעולם החדש, העולם האינטרנטי, חלון הראווה שלנו הוא אתר האינטרנט שלנו ובאמצעות בניית אתר תדמית, הנעשה על ידי חברה לבניית אתרים, העסק יכול להמריא לשחקים ולהפוך את המוצר למותג. האמנות של בניית אתרי תדמית נוגעת בשלושה נקודות מרכזיות: העסק שלכם, קהל היעד והשוק בו אתם פועלים.

בניית אתרי תדמית – מהן נקודות המפתח להצלחה?

כאשר בניית אתרים נעשית בצורה מקצועית ונכונה, על ידי אנשים המתמחים בעיצוב אתרים לעסקים ובבניית אתרים לעסקים, גם היכולת להפוך את האתר שלנו למייצג נאמנה את ערכי היסוד שלנו ושל המותג שלנו עולה. באמצעות אפיון אתר מוקדם צריך לעלות על הנקודות החשובות לנו, בעלי העסק, מבחינת אופי מוצר, שוק פוטנציאלי ולקוחות רלוונטיים.
עיצוב אתר אינטרנט צריך להיעשות בהתאם לרוח העסק, השירות ותחום העיסוק ולהתחשב גם במטרות העסקיות הסופיות- מה השורה התחתונה של האתר? מתן אינפורמציה? מכירת מוצרים? קידום נושא מסוים? בניית אתר תדמיתי צריכה לכלול את כל התשובות לשאלות אלו ולגרום לגולש להרגיש שהוא נמצא בידיים טובות, אמינות ובטוחות. זהו השלב הראשון, בדיקת הצרכים שלך והמימוש שלהם באפיון נכון שקולע למטרה!

בניית אתרים מקצועיים – חוויית הלקוח במקום הראשון!

חוויית משתמש, UI/UX – להכין ממשק משתמש
אתרי אינטרנט, ובכללם אתרי תדמית, מוצלחים הם אלו שמספקים את האינטראקציה הקלה, הנוחה והפשוטה ביותר בינם לבין הגולשים אליהם. מדובר לא רק על פשטות הגלישה, על ההגעה הנוחה לדפים רלוונטיים כמו דפי המאמרים והתוכן המקצועי או לשונית יצירת הקשר, אלא גם על עיצוב האתר ומראהו. חווית משתמש נכונה יודעת למקם את הלוגו במקום הנכון, לבצע בדיקות שקל לגולשים לשהות באתר ולסייע לגולשים ולעסקים להפיק את המקסימום מהאתר.
עיצוב אתר – אתר מעוצב מרשים מביא תוצאות בשטח
הלקוח הפוטנציאלי מצפה, מבחינה פסיכולוגית, לראות מראה מסוים כאשר הוא פונה לאתר תדמיתי מקצועי. אתרים של רופאי שיניים, אדריכלים או עורך דין צריכים לשדר משהו שונה לקהל הלקוחות שלהם. אפילו בתוך התחומים, משרד עורכי דין ועורך-דין פרטי ישדרו משהו אחר בהתאם לגודל ולתחום בו הם פעולים.לכן בונה אתרים מיומן יבין לא רק את דרישות ומטרות הלקוח שלו אלא בעיקר את צרכי הלקוחות שלו, אלו שעבורם הוא בונה אתר תדמית ואלו שבעזרתם העסק שלו יצמח וירוויח.
הצבעים של אתר חשובים גם הם, ומשדרים הרבה מידע לגולשים. אתר שעוצב באופן שתואם את קהל הידע שלו, יודע לדבר אל האנשים אליו הוא פונה בכדי שהגולשים יתחברו רגשית אל האתר ויוכלו להגיד שזה נראה להם טוב, גם אם הם לא יודעים למה. לדוגמא, לאתרי מסיבות לילה לצעירים יתאימו צבעים כהים יותר, ולאתרי אולמות אירועים נרצה צבעים לבנים יותר.
מאוד קל להבין את הנקודה הזו כאשר הולכים לעולם האדריכלות. כאשר אתם נמצאים מול ביניין גדול ויפה, עם חללים סימטריים שמשרים רוגע ושלווה, ניתן להרגיש במהירות כי משהו נעים בחלל, שהמרחב מתאים לכם. אולי לא תדעו בדיוק למה זה מרגיש ככה, אבל תהיה לכם הרגשה טובה בחלל.

בניית אתרי תדמית – חשיפה לשם חשיפה פומבית

אתר האינטרנט, כאשר בוחנים אתרי תדמית לבעלי מקצוע ולנותני שירות, מטרתו לייצג גם את בעל המקצוע עצמו, את אישיותו ואת הרזומה והמוניטין המקצועיים שלו. אסור לבנות אתר שינסה "לעבוד" על הגולשים, לתת להם מצג שווא או לספק להם מראית עין לא מהימנה ואמינה כלפי נותן השירות וכלפי יכולותיו מכיוון שבסופו של דבר, הרשת מסוגלת גם להרוס מוניטין ולפגוע אנושות בעסק ובתדמית.
יש להעלות לאתר רק תכנים שישרתו את התדמית, שישפרו את המותג, שיבדלו אותו מהמתחרים ובעיקר שיהיו אמינים ומשרתים את צרכי לקוחות הקצה – זהו חלון הראווה המתאים והאיכותי ביותר עבור כל עסק.

בניית אתרי תדמית – יצירת אתר שמשיג תוצאות

בואו נבחן רגע – מה הן תוצאות בעולם הדיגיטלי? כשמקימים אתר תדמית, הדבר הכי חשוב להתייחס אליו הוא "לאיזה תוצאות אני מצפה, ולמה?"

כדאי לעדכן אתר תדמית באופן קבוע

אתר תדמית זהו המרכז הדיגיטלי שלכם באינטרנט. הוא צריך להתעדכן ללא הפסקה, ולצמוח ולגדול איתנו. רצוי לעדכן בכל לקוח גדול שהצטרף אלינו, כל פרוייקט גדול שהגשמנו בהצלחה, התמונות הכי מרשימות של היצירות שלנו, מבצעים חדשים שאנחנו משיקים, ספרים חדשים ועוד ועוד ועוד. ניתן גם להציג את האתר שלנו בכל שיחת מכירה, להראות סטטיסטיקות על המוצרים שלנו, סיפורי הצלחה ועוד ועוד. המטרה של העדכונים האלו, היא להציג ללקוחות שלנו שאנחנו גדלים, מתפתחים ולשים את הנצחונות הכי גדולים שלנו בקדמת הבמה.
עולם הדיגיטל זז ונע ללא הפסקה. ככל שתלמדו לעדכן את האתר שלכם, ולהתאים אותו לסביבה העסקית המשתנה שלכם, כך תצליחו להפיק ממנו יותר.

בניית אתר תדמית – להגדיל את המכירות

אחד השימושים הכי טובים לאתר תדמית, הוא לשלוח את הלקוחות המתעניינים שלכם אליו. לקוחות מתעניינים יוכלו להכיר את השירותים שלכם, ההצלחות שלכם, ובעיקר את איך שאתם עובדים. אתר תדמיתי מושקע ובנוי כהלכה יציג בתוכו סרטוני וידאו, מדריכי עבודה וכמובן את תחומי הפעילות שלכם באופן מדוייק. ברגע שאתם מצליחים לשלוח לקוחות מתעניינים לאתר ולהפוך אותם ללקוחות שלכם, אתר התדמית משרת אתכם.

בניית אתרי תדמית – מדריכים קצרים להצלחה

הקמת אתרי תדמית – מלמדים את האינטרנט שיעור בשיווק

איך משווקים אתר אינטרנט? בניית אתר מתחילה מהתוצאה הסופית – מה נעשה עם האתר, ומהי האסטרטגיה השיווקית שלנו. בניית אתרי תדמית דורשת חשיבה מעמיקה ומעבר של תהליך עם העסק בכדי למצוא את התוצאה הסופית שתהיה אפקטיבית עבור העסק.

בניית אתר תדמית – שלבים וסודות להצלחה

מהם השלבים השונים של הקמת אתר תדמית, ואיך זה מתקשר להצלחה העסקית שלנו? סקרנו עבורכם את התהליך של בניית אתר תדמיתי, בכדי שתוכלו להכיר מקרוב את תהליך הבנייה הנכון של אתר מסוג זה. נגלה לכם כבר עכשיו את המרכיב הכי חשוב: הסוד להצלחה הוא שיווק, ההבנה שהאתר נועד לשווק אתכם.
במאמר זה נעבור על:

  • אתר תדמית והקשר להצלחה עסקית
  • אפיון אתר תדמית ויצירת רעיון תדמיתי עבורך
  • תהליך בניית האתר
  • שיווק אתר תדמית – איך עושים את זה?

אתר תדמית לעסק – מהו הסיפור שלכם?

מהו אתר תדמית לעסק? מה זה אומר בכלל אתר תדמיתי? איך אנחנו מזהים את התדמית של העסק ומה זה אומר בכלל? נבחן ביחד מהו אתר תדמיתי וכיצד אנחנו מוצאים את האופי הייחודי של אתר התדמית שלכם.

בניית אתר תדמית לעסק – גורמי מפתח להצלחה

בניית אתרי תדמית לעסקים זו התמחות. הסוד הוא לגרום להם לעבוד עבור העסק שלך, וכל עסק הוא עולם שלם בפני עצמו עם יתרונות יחסיים אחרים. המפתחות להצלחת אתר תדמית לעסק, הן אפיון מסודר שקולע למטרה, עיצוב שמתאים למיתוג שלך. אתר ידידותי למשתמש זהו תוצר חיובי של העבודה, ותוכן מדוייק שיתאים בול עבורך. אסטרטגיית השיווק של האתר גם היא חשובה, ואתר תדמית טוב יקח בחשבון את התוצאה הסופית שלך – השיווק.

כל מה שלא יגידו לכם על עיצוב אתרי תדמית

בכדי לעצב אתר תדמיתי מוצלח, יש להכיר את העסק בצורה ממש טובה. בעזרת תהליך זה והיכרות זו נוכל לבנות את האתר בהתאם למיתוג שלך ולבנות עבורך אתר בעיצוב אישי.

למה חייבים לבנות אתר לעסק – נוכחות ברשת?

אתר אינטרנט הוא כרטיס ביקור דיגיטלי עבור העסק שלכם. בניית אתר עסקי תאפשר לכם להיות עם נוכחות ברשת, והאתר הוא הליבה של השיווק הדיגיטלי שלכם. האתר צריך לאגד את הפייסבוק שלכם, לאפשר להציג אתכם כמומחים בתחומכם ולבסס אמינות עם קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם.

טיפים להקמת אתר תדמית

ריכזנו בעבורכם כמה טיפים רלוונטיים להצלחת אתר תדמית. חשוב שהאתרים שלכם יעבדו היטב עם גוגל, יהיו מבוססים על העסק שלכם ויתעדכנו באופן תדיר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.