בניית אתרים באינטרנט זה לא בדיוק להיט… אלא אם!

בניית אתרים באינטרנט זה לא בדיוק להיט… אלא אם!

טוב, אתם כבר יודעים שאנחנו לא "מתים" על התיאור הזה – חברה לבניית אתרים. השוק כל כך עמוס ומוצף בבוני אתרים "מקצועיים", וכל כך קשה להבין מה זה אומר המילה הזו – מקצועי – בתחום הזה… ובאמת שאנחנו מבינים את התסכול שלכם. נסו להיכנס לרגע לנעליים שלנו, ולבחון למה בעצם בניית אתרים באינטרנט זה לא ממש להיט, אבל כלי שיווקי מותאם אישית בעולם הדיגיטלי יכול לעשות לכם את העבודה בצורה הכי טובה שרק אפשר!

בניית אתרים באינטרנט – הפער בין "בניית אתר" לבין "יצירת כלי שיווקי מותאם אישית"

בניית אתרים

בניית אתרים

סביר להניח ששמעתם את המושג "מותאם אישית" הרבה בעבר, אז נקצר ונאמר שכל אתר חייב להיות מותאם אישית. זה לא יעיל אם האתר פשוט לא מתאים למה שאתם צריכים. וזו שאלה ממש טובה אם מה שאתם צריכים זה "אתר", איזה משהו באינטרנט שאנשים נכנסים ויוצאים בו, או "כלי שיווקי" – וזה בכלל לא אותו הדבר! הרשו לנו להסביר –

אתר אינטרנט מתייחס למקום במרחב הדיגיטלי שאנשים באים לבקר בו. כמו מוזיאון, אבל הרבה פחות מעניין. והאמת היא שהאתר שלכם, לפחות עקרונית, לא ממש מעניין מישהו. למה? כי יש כל כך הרבה "אתרים" שם בחוץ, וכולם נראים וכותבים ומספרים על עצמם דברים כל כך דומים… אז למה שזה יעניין אותי?

אם אתם רוצים למשוך לקוחות פוטנציאליים, זו עבודה של ממש. אתם, וזו מילת הדגש, רוצים למשוך אותם – אז תעניינו אותם! תנו ללקוחות שלכם סיבה טובה מאוד לבוא דווקא אליכם. אגב, עמוד ה"מי אנחנו" שלכם חשוב, אבל זה לא הופך אותו למעניין. חדשו לי משהו, עדכנו אותי איכשהו, תנו לי פיסת מידע שתגרום לי לומר – "וואו, זה בדיוק מה שאני צריך!". אבל זה רק קצה המזלג…

בניית אתרים באינטרנט – "כי נמאס לי לבנות אתרים באינטרנט…"

אחד הלקוחות שלנו, לפני שנהיה לקוח, התלונן בפנינו שהוא בנה כבר חמישה אתרים באינטרנט ואף אחד מהם לא ממש עבד. כל פעם הוא ניסה, אתרי וורדפרס מקודמים נהדר (!) אבל אין תוצאות. אין לקוחות ממש. שאלנו אותו שאלה פשוטה – "מה קורה ללקוח מהרגע שהוא נכנס לאתר?", ופתאום הוא החל לגמגם.

רוב האתרים בבעיה רצינית, הם מכילים את המידע הנכון – אבל לא בצורה שתעניין את הלקוחות שלכם. זה ממש חשוב לראות רזומה סופר מרשים של שני עמודים על כמה אתם תותחים – וזה באמת חשוב! אל תטעו. אבל מי יישב לקרוא את זה? וגם אם מישהו יקרא, אז מה? או ליתר דיוק – ואז מה?

החוכמה היא לא לבנות אתר אינטרנט, כמו שכבר אמרנו, אלא ליצור כלי שיווקי אשר יידע לתפוס את הלקוח בשתי ידיים ולתת לו – בצורה הכי כיפית ומעניינת בעולם – בדיוק את מה שהוא צריך כדי ליצור עמכם קשר ולקנות. ויש כל כך הרבה אפשרויות שאפשר לעשות:

  • דף כניסה לאתר ששואל את הלקוח שאלות נוקבות, שנוגעות ישירות אליו – ורק אז עולה האתר.
  • פופ-אפ באתר לאחר דקה של גלישה שמזמין את הלקוח להירשם ולקבל עדכונים.
  • פינת מידע "אישית", מותאמת לגולש על פי הנושא שהוא חיפש באינטרנט.
  • אזור אישי באתר עם ערימות של מידע, הדרכות, טיפים ודרך ליצור קשר ישיר עמכם.
  • סרטונים מופקים בצורה סופר מקצועית אשר גורמים ללקוח להרגיש שהגיע למקום הנכון.
  • וזה עוד רק קצה המזלג…

כשחושבים על אתר מבחינה שיווקית, כשמתייחסים אליו לא כאל "אתר אינטרנט" אלא כאל "כלי שיווקי מותאם אישית", פתאום האתר שלכם קם לחיים. הוא מדבר, מתקשר עם הלקוחות ברמת העניין שלהם, וגם מציג להם את המידע החשוב עליכם. אבל בדרך מסקרנת ומעניינת!

רוצים לדעת איך להפוך את האתר שלכם למעניין? זה הזמן לשנס מותניים ולהתחיל לחשוב מחוץ לקופסה. הצוות של אול אינטרנט מחכה לכם עם כוס קפה (באמת!), רק צריך לקבוע פגישת היכרות ללא התחייבות. נקו את הראש, שחררו את הפרדיגמות שלכם על בניית אתרים, ובואו נגלה את הפוטנציאל שלכם בעולם הדיגיטל – אבל הפעם עם העיניים אל התוצאה!